Jump to content

Lee zip trim


Joggen

Recommended Posts

Noen som har erfaring med Lee zip trim?. Fikk med noen deler til denne, bortsett fra selve trimmern da. Koster 249 den da. Lurer på om jeg skal anskaffe en sånn Lee dings, eller kjøpe en ny hylse holder og pilot til RCBS trimmeren jeg allerede har i laderommet mitt. Prisen blir sikkert den samme om jeg kjøper deler til RCBS trimmern eller en ny Lee dings(trimmer sentral) til delene jeg fikk med diene. Får se om jeg finner demo snutter ang denne Lee greia på you tube.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Jeg har en slik Lee Zip Trim. Den fungerer upåklagelig til det den er tenkt til.

Skal ikke skryte opp byggekvaliteten, men det virker.

 

Den hylseholderen du setter i batteridrillen fungerer også bra. Siden denne roterer selv så er det nok mange som vil foretrekke den, men det er greit med zip trim på benken hvis drillen står i den andre boden. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ja jeg kjøpte en slik for mange år siden tenkt brukt sammen med zip trimmeren

Fungerte dårlig, hang seg opp og ville ikke åpne. Mulig jeg var uheldig med min, men jeg bruker den ikke da den er ubrukelig.

 

Zip trimmeren har fungert så langt, har ikke trimma tusenvis men har holdt bra så langt

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...