Jump to content

Jerv i Akershus?


blaser_338wm

Recommended Posts

Akershus vert vel ikkje rekna som kjerneområdet for jerv. Om den kan vere so langt sør veit eg ikkje, men om han kan dokumentere med bilder av sporet og kansje dra med seg ein av rovviltkontaktane til SNO for å sjå på sporet vil det hjelpe mykje på ei stadfesting av det han har sett.

Er divere slik at utan bildebevis så vert ein som oftast ikkje trudd når det er snakk om observasjon av rovdyr på stader der den normalt ikkje er.

Link to comment
Share on other sites

Meld inn til SNO so raskt som råd er. Har dei mogelegheit til å sjekke ferske spor, so gjer dei det.

Dersom dei ikkje får sjekka det, vert det registrert i databasen til SNO som akkurat det som det er; ein udokumentert synsobservasjon.

 

Ikkje meininga å vere ufin her, men eg må innrømme at når vedkommande først ved å sjå på bilder i ettertid konkluderer med jerv.... Då vert eg littegrann skeptisk.

Link to comment
Share on other sites

Ikkje meininga å vere ufin her, men eg må innrømme at når vedkommande først ved å sjå på bilder i ettertid konkluderer med jerv.... Då vert eg littegrann skeptisk.

 

Skal ikkje vere ufin eg heller, men det er ikkje alle som er sporekspertar. Såg etter i ei bok fyrste gangen eg hadde sett jervespor for å vere sikker på kva eg hadde sett. Sjølv om spora var observert på Sognefjellet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...