Jump to content

"Hadeland & Omægn Bænkeskytter Klubb"stiftet


Buster

Recommended Posts

Synes også at vi kan holde flagget unna. Dette er ikke noen klubb som har noe som helst med Norge som land å gjøre, så ser ikke noen grunn til å blande flagget inn. Synes også at den blir veldig stor, jeg ser for meg en logo som er liten og enkel, og da er midtplaketten bra.

Link to comment
Share on other sites

Den siste her var bedre ja, muligens i overkant mye rødt, men alikevel. Mulig det bare er meg, men kanskje valget av børse i logoen kunne vært litt mindre militarisert? Er ikke sikker, men de fleste våpen innen benkværden ser vel mindre krigerske ut? Ikke at jeg har noe imot denne stokken, men den har et ganske militært preg?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Halla

Noen som vet når neste skyting på Blaker er? :)

 

Fredrik

Hei.

På denne tiden er det vanskelig og finne ledige helger, bla arrangeres Blaker-stevnet nå i helga.

I tillegg blir Skytterhuset ofte leid ut til selskaper - eks. konfirmasjoner som det er en del av på denne tiden av året, og da er det ikke ønskelig at det er noe skyting samtidig. .

Men jeg skal ut å hjelpe til på stevnet i dag, og da håper jeg å få avklart hvilke dager som er ledige utover i mai.

Sender ut info når jeg vet noe mer.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner.. Hvordan kan man egentlig smyge seg inn på disse? Har jo gjort et ærlig forsøk, et par ganger, på å melde meg inn i klubben, men enda ikke fått giro og medlemskort.. :)

 

:shock::shock:

Kan ikke si at jeg husker å ha vært i kontakt med deg.... :oops:

Selvsagt er du velkommen som medlem. Du får ingen giro nå, første året. Du må selv betale inn til klubben og registrere deg med fullt navn, adresse, tlf nr, og mail-adresse.

Hvordan har du forsøkt å få kontakt da?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...