Jump to content

Trøbbel med utstøterpinne på die


villmannen

Recommended Posts

vi i skytterlaget har knekt flere lee utstøterpinner, både på collet og vanlig size dier i møtet med RANO berdanhylser..... tror tallet er 4 på like mange år... å vi er 3 som har lee dier...

 

så jeg går ikke god for at de er ubrekkelige.....

Link to comment
Share on other sites

Det er noko rart her, Veldi rart faktisk.

 

Det er innmari merkelig ja..

Jeg har klart aa penetrere en 9mm som har ramlet sidelengs med lee, jeg har trengt igjenom en 9mm som har ligget inni en .45 colt og stoett ut hetta i .45 hylsa. Har aldri klart aa knekke en lee utstoeter (derfor jeg mener jeg har en ekstra... :oops: , sorry for tiden) og som Sir Jamalot skriver, den skal da bare dyttes opp om noe er feil. (skjedd mye, spesielt med de bedritne ny berdan hylsene til forsvaret og gammel ffv)...

 

mystisk :?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
sikker på at det er boxer hette som sitter i hylsa?Hvis ikke så sier det knekk, noe jeg har funnet ut med min lee die. Forøvrig kjøpte jeg meg en rcbs die, da lee kun krympet halsen på hylsene.

 

Jeg har tilgode å se .357 Sig med Berdan, det er et sivilt og relativt nytt kaliber.

 

Uansett. Send diesettet tilbake. Jeg har brukt Lee's ståldier i .357 Sig lenge uten slike problemer som trådstarter nevner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...