Jump to content

Meopta MeoPro 4-12x50 ?


revjeger

Recommended Posts

hallo, gutter og jenter :wink: jeg tenke jeg skulle høre med dere om der har noe erfaring med dette kikkerten her ? driver å skal kjøpe meg rifle også får jeg noen pakke priser ifra forskjellige forhandlere..

 

noe negativt eller positive erfaringene med denne ?

 

 

Meopta MeoPro 4-12x50

 

http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=2825" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Dette er helt sikkert en topp kikkert. Meopta er en av Europas ledende kikkert produsenter, og bruker ikke å sette navnet sitt på noe som ikke er brukbart. Denne kikkerten kjenner jeg ikke til. Har sjøl en Meopta Meostar 3-12 x 56(med lys), og det er en brillefin kikkert som jeg er meget godt fornøyd med.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Her er ei samanlikning av Meopta Meopro 3-9x42, Zeiss Conquest 3-9x40 og Minox 3-9x40 Om dette heilt kan overførast til den modellen du nemner veit eg ikkje heilt, men ein viss peikepinn er det kanskje. Hugs berre på at dette er ein manns meining. Han har ein viss peiling sidan han jobbar med optikk. I tillegg kan jo einkelte eksemplar variere litt i kvalitet,men det gjeld jo alle kikkertsikter sjølv om kvaliteten nok er jamnast på dei dyraste sikta.

 

http://opticsthoughts.com/index.php?opt ... s&Itemid=4

Link to comment
Share on other sites

Meopta Meopro må være en ny billig serie fra Meopta det kanskje?. Har hatt Meopta sjøl i noen år nå, å fulgt godt opp deres kikkertserier, å fulgt med. Har aldri hørt om Meopro før. Mulig det er en kikkert ala conquest, dvs at du får en rimelig kikkert med gode optiske egenskaper uten å betale skjorta.

Link to comment
Share on other sites

Meopta Meopro må være en ny billig serie fra Meopta det kanskje?. Har hatt Meopta sjøl i noen år nå, å fulgt godt opp deres kikkertserier, å fulgt med. Har aldri hørt om Meopro før. Mulig det er en kikkert ala conquest, dvs at du får en rimelig kikkert med gode optiske egenskaper uten å betale skjorta.

 

ja stemmer dette. skal visstnok ha samme optiske egenskaper som de litt dyrere meopta kikkerter. men med 1 toms mellomrør.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...