Jump to content

Smith & Wesson 3913 LS


Litago

Recommended Posts

Det er en Pistol

Den er laget av S&W

Den er i 9mm og tar muignes 13 smeller i magasinet

Den kommer i interessante farger.

Den har lite i konkuranser under norske forhold å gjøre...

 

(Men det har i bunn og runn rugerene mine også...)

 

Kjøp CZ75 :mrgreen:

Ikke helt korrekt her.

Den tar 8 patroner i magasinet og har magasinsikring a la High Power. Det ene magasinet som fulgte med i esken har fingerextension for den minste fingeren. Grepet er meget smalt og egner seg godt for små hender med korte fingre. Grepets delikate, lyse gråfarge påvirkes lett av sot og andre sterkere kulørte substanser. Avtrekket er som andre Smither av denne generasjonen en tragedie. Den funksjonerer med overraskende svake blykuleladninger. Siktene er med tre dotter, og helt brukbare. Den korte lengden gjør den vanskelig å skyte godt med. En trondhjemsk våpenforretning solgte disse for 3000 en periode i de harde 90-årene. Da fikk min daværende en slik en.

Link to comment
Share on other sites

Takker så mye for innleggene her

konkuranse er vel ikke det vi legger vekt på da vi begge blir reaksjons skyttere

så vi vil komme til og gå i klubben og kose oss

får iværtfall komme oss i klubben så får vi se etter 1år hvordan vi tar det fra der

så komfor og skytterglede er i sentrum :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

så komfor og skytterglede er i sentrum :mrgreen:

 

Våpen som gir komfort og skyteglede er som regel de som egner seg i konkurranse også..

Lette, korte pistoler med drittsikter og drittavtrekk er ikke det jeg forbinder med skyteglede.

 

Men siden du garantert kommer til å starte en tråd for hver eneste ubruklige pistol du finner på nettet og ikke har prøvd er det fristende å si: Kjøp den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...