Jump to content

v/0 på fabrikkammo .308win v-max


Wiggen

Recommended Posts

er også klar over at fabrikkammo ladet med v-max ikke selges i norge, men at disse er til salgs i england og usa forsåvidt.

 

Jeg har sett litt etter dette, men klarer ikke å finne noe om at det faktisk finnes i salg. Har du noe info om dette?

Har lyst til å prøve disse selv.

Link to comment
Share on other sites

kjenner et par stykker som har vært over i skottland og jaktet med v-max i både 308 og andre kalibre. en kjapp kikk på amerikanske nettsider (cabelas blant annet) viser at flere produsenter selger ferdigladd ammunisjon med v-max i veldig mange kaliber. selvsagt mest vanlig i varmintkaliberene 22-250, 204, 223 osv som er store i statene.

 

at det er bare noen små ukjente produsenter er jeg ikke helt enig i. har sett v-max (i mindre kalibre riktignok) fra både norma, winchester og hornady.

 

men takk for link tailgunner! skal sjekke det ut. vet at fabrikkoppgitt v/0 ikke alltid er spot-on, men det er jo et utgangspunkt :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
er også klar over at fabrikkammo ladet med v-max ikke selges i norge, men at disse er til salgs i england og usa forsåvidt.

 

Jeg har sett litt etter dette, men klarer ikke å finne noe om at det faktisk finnes i salg. Har du noe info om dette?

Har lyst til å prøve disse selv.

 

Ser at dem selger Hornady Tap her: http://www.vapex.se/eshop/index.php?cPath=265_266_548_439&sort=3a&page=1&osCsid=3d82d6b5214a54ae1d1f62b96c934d49

 

Noen som har erfaring med www.vapex.se? Kun onlinebutikk virker det som?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...