Jump to content

Billige 308 skudd


358 Win

Recommended Posts

De billigste 308 skudda jeg klarer å finne er American Eagle til 5,25 hos Jaktdepotet . Noen som vet om noen billigere. Skal bruke de i et H&K halvauto og hylsene blir for ødelagte til å lades. Kan godt være millitærammo med berdanhylser.

Link to comment
Share on other sites

Ja millammo er da fortsatt og skaffe og er det ikke ca. 3 kr den selges for :!:

håper det er utenlandsk mil ammo du tenker på. for norsk militær ammo er så vidt jeg vet forsatt ikke lov å selge. det man eventuelt har fått utlevert er beregnet på trening, ikke videresalg.

Link to comment
Share on other sites

Ja millammo er da fortsatt og skaffe og er det ikke ca. 3 kr den selges for :!:

håper det er utenlandsk mil ammo du tenker på. for norsk militær ammo er så vidt jeg vet forsatt ikke lov å selge. det man eventuelt har fått utlevert er beregnet på trening, ikke videresalg.

 

Nei den er ikke norsk så vidt jeg vet men jeg har en venn (forhandler) som selger disse for 3 kr. fortsatt tror jeg .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Litt rart at ingen av de store kjedene satser på billig treningsammo. For all del, jeg klager ikke på Remington til 7.50 kr og de går som faen i rifla mi og prisen er for så vidt ikke helt avskrekkende, men for et par kroner mindre så er det klart jeg hadde skudd mer. Det er jo ikke til all treningsskyting man behøver topp presisjon heller.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...