Jump to content

Jaktdress opptil 3000kr?


joergen84

Recommended Posts

Hei, har tenkt og kjøpe meg en jaktdress nå og hadde egentlig planer om Dovrefjell Jegern dress. Men var på G-sport tidligere idag og der hadde de Harkila Hovden til 2999 nedsatt fra 4999 (Fant denne på nettet til 4400 ca, så er vel litt billigere på nettet). Lurer på hvilken jeg egentlig burde gå for? kunne tenkt meg en vantett og helst støysvak dress. Har søkt litt på nettet og forumet, men slik jeg ser det er begge gode dresser, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ikke ha glemt Härkilaen var jeg deg. Jeg har ingen erfaring med nevente modell, men er godt fornøyd med at par andre Härkiladresser. Jeg vil tippe at Härkilaen er den som vil være mest behagelig til litt mer bevegelig aktivitet. Har ikke noe direkte sammenligningsgrunnlag, men vil bli meget overrasket om den ikke er lettere og puster bedre enn de to andre alternativene.

Link to comment
Share on other sites

Jaktdipoet i drammen solgte ut Hillman camo jakt-dress(bukse og jakke) til tilbud 1500,-kr. tror vel pris var ca 2500,- var skeptist selv til kjøp. men ertter å ha brukt den masse denne sesongen så er jeg veldig godt fornøyd med den :D jakka har jeg brukt i øspøs regnvær å er like tør inni. Følger også avtagbart tykt innefor til buksa om det blir kaldt.

Dressen er på side 72 i katalogen (linken under)

 

http://jaktdepotet.iblad.no/flash/?catid=11" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...