Jump to content

Forskjell på Lanber 2083 og Gyttorp?


Sollie

Recommended Posts

Hei!

 

Har vært ute og sett meg rundt etter ny hagle i dag og lurer på om det er noen forskjell på Lanber 2083 og Gyttorp? I følge en selger på Axel Bruun i Trondheim var dette egentlig samme hagle, men med forskjellig navn (til forskjellige butikker). Likevel ser jeg på Schou sine nettsider at det er stor forskjell på veiledende pris. 2083 har veil. pris 9590 kr, mens Gyttorp har veil. 8490 kr.

 

Får 2083 på Bruun for 7672,- (veil. -20%) og Gyttorp for 7990,- på Rogne Våpen.

Link to comment
Share on other sites

Gikk for 2083'en oss Axel Bruun jeg:) Fornøyd sålangt. Har 5 utskiftbare Choker og passet meg bra.

Den store forskjellen er vell at du ikke får 2 gullfugler i graveringen, men en gullavtrekker på 2083:)

 

Jeg fikk den nest siste oss Axel brunn da. kikket litt på de to han hadde og valgte den med penest treverk.

Skulle du ha behov for å prøve 2083'en så får du bare si fra om du er på skytebanen en dag:)

Link to comment
Share on other sites

Axel Bruun skulle visst få inn mer 2083 i slutten av neste uke, de var tomme nå. Gullfugler tror jeg bare det er Gyttorp Lux som har, ikke vanlig Gyttorp.

 

Kikket også på Sabatti og Lincoln da jeg var der i dag, men blir ikke helt klok på hva som passer meg. På Rogne ble jeg fortalt at Gyttorpen passet meg bra, men han som hjalp meg mente at Lincoln og Sabatti hadde for lav stokk (de har visst generelt lavere enn Lanber). På Bruun mente han som jobbet der derimot at den ene passet fint, mens den andre var for høy. Har ikke skutt annet enn på jegerprøvekurset, så føler meg litt usikker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...