Jump to content

Sako-importør?


mittiblinken

Recommended Posts

Veldigt synd at han mistet det, for det var noe annet enn hva det er nå. Skal du ha noe som de ikke har på lager som feks montasjer av en spesiell type, må du vente til de skal ta inn en stor bestilling, Åberg hadde skaffet det fort....

 

jeg har eller HADDE tenkt å kjøpe meg sako 85 varmint. men etter å ha ringt/snakka med noen schau partnere så sier de att hvis jeg virkelig vill ha den børsa så må jeg tenke 1 ÅR frem i tid :shock:

 

det er ikke nok interesse fra importøren til å ta inn enkeltvarer. ser ikke for meg att det kan være noe stort problem. jeg har jo tenkt å betale for den.

 

ett definetivt minus i boka mi!

Link to comment
Share on other sites

får som regel kjappest svar på kontor@jaktdepotet.no, der har jeg vpn slik at det kan svares omtrent hele døgnet så sant jeg er våken.

 

85 Varmint i 308 bør ikke være noe kjempeproblem å få tak i, sa han kjekt uten å ha sjekket det mer nøye. 223, 22-250, 308 og 338 Federal er kaliberne de skal komme i første omgang.

 

Tror prisen vil være ca 14 000 og ca 15 000 for henholdsvis Blå og SS + /- 2-300,-

Link to comment
Share on other sites

ok jeg sendte en til post@jaktdepoet.com men kan sende en til jeg!

 

du snakker om blå og ss

 

med ss, er det den sako 85 varmint laminat stainless du mener da? den med fluta løp.

 

denne? http://www.gunsandammomag.com/new_produ ... 52107D.jpg

 

for den jeg er på jakt etter er den her, sako 85 varmint.

det er sikkert den du mener med blå da.

 

http://www.nsac.co.uk/sako/sako%2085%20 ... 0small.jpg

 

hilsen mittiblinken

Link to comment
Share on other sites

Det er med Schou som med Landrø. De er som kreftsvulster for oss forbrukere. Alt er vanskelig ¨å få tak i og prisene blir presset opp. Ringer man Jaktog Friluft eller Jaktdepotet (det er sikkert andre forhandlere som er like bra) får man rask hjelp til overkommlige priser.Sako 85 er forresten ei kjempebørse - anbefales

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...