Jump to content

Hull i Dermizax


Ranger#44

Recommended Posts

Hei,

da jeg skulle passere et piggtråd gjerde her sist helt, klarte jeg å få en liten rift i min dermizax bukse fra bergans. Noen som vet hvordan jeg reparerer dette? Ikke stor hullet, et par millimeter ca, men vann vil jo komme inn. Noen tips her, eller må jeg sende den inn?

Link to comment
Share on other sites

Du kan bruke noe som heter tear-aid "type A" er ment å brukes til denne type reparasjoner, selv om noe mener at dette er ment som midlertidig reparasjon har jeg 1 stk jakke som fikk en slik reparasjon for ca 2 år siden og det barer absolutt ikke preg av det. mener at en vel assortert sportsbutikk burde ha det på lager, men om du ikke får tak i det send meg en pm.

 

http://www.tear-aid.com/htms/tear-aid%20patch.htm

Link to comment
Share on other sites

Duct-tape, sølv tape,scene tape (kjert barn mange navn og sikkert titals flere) funker fint ;-)

Litt mer ekskulusiv variant: spinnakertape.

Er hullet lite, men for stort til at Aquashure holder ting sammen, så er en kombinasjon med nål og tråd uslåelig...

:-) Berre

Link to comment
Share on other sites

Støttes! Bergans har som Norrøna rimelig snille symenn (eller sydamer).

Sendte inn ei Dermizax-bukse som jeg hadde "brukt opp" etter 2 uker.... og sydama ringte og lurte på om det var en fleip. :D

Fikk dekket alt, som ny buksebak, selv om at hun sukket tungt.... :wink:

Skiftet til og med det som "brant" opp da bensinbrenneren skapte seg inne i fjellduken.... Er det kaldt så er det kaldt :roll:

Slapp også porto....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...