Jump to content

Benelli Nova eller Supernova?


Rob

Recommended Posts

Jeg har i allefall en opphora nova som jeg er kjempefornøyd med. Har ikke prøvd supernova men disse to kan varmt anbefales.

Har montert følgende:

magasinforlenger

Picatiny rail på mag forlenger

Lykt med lasersikte

Weawer skinne

Rødpunkt

Patronholder

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i allefall en opphora nova som jeg er kjempefornøyd med. Har ikke prøvd supernova men disse to kan varmt anbefales.

Har montert følgende:

magasinforlenger

Picatiny rail på mag forlenger

Lykt med lasersikte

Weawer skinne

Rødpunkt

Patronholder

 

Hmm, kan man få se et bilde av denne herligheten? Og hvor mange skudd får du i den nå da? samt hvor du kjøpte forlenger?

 

Bjørn Håvard

Link to comment
Share on other sites

Får 7 i magasinet + i 1 kammer.

KJøpte forlengeren av Våpensport ( importør an benelli), tror alle forhandlere kan skaffe det.

 

Du ser et lite bilde på profilen min.

 

Har litt problemer med å få til å legge ut bilde. Hva gjør jeg etter å ha trykket på ( host it) ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Tøft, har lett etter en plass hvor de selger mer enn 3 skudd magasin forlengere. Dersom du får ni skudd inni, er det 5 skudds forlenger det der da?

 

Edit: Det står faktisk hvor lange løp som møtes med forlengeren.

 

Hallo Menace! Det går 6 patroner ekstra i magasinet med denne forlengeren. totalt ni i magasinet + ett i kammeret dvs. 10 patroner i våpenet.

 

Se: http://www.surecycle.com/default.asp

 

Sitat "6-Shot Stainless Steel Extension Tube with an overall length of 16-1/2". Includes a mounting collar, stainless steel spring, red shell follower, black spring retainer and barrel clamp with sling loop"

 

Mvh.

multi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ang tilbehør til supernovaen, noen som vet om det er å få kjøpt en tykkere rekylkappe/kolbeforlenger? Den er noe for kort i mitt tilfelle, og det hadde ikke skadet med 1-2cm lengere! Er ikke så lett å lage noe selv å legge mellom siden koblen er slik den er!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...