Jump to content

XXL.no selger meopta meostar r1 3-10x50 til 3000kr!!


Blackfire

Recommended Posts

Guest loudenboomer

Tok kontakt med forbrukerombudet en gang i forbindelse med at en annen stor profilert butikk hadde et veldig godt tilbud på en sako vixen. Tilbudet viste seg å ikke være reelt (kan også legge til at butikken ikke tok seg bryet med å endre feilen med det samme heller). Forbrukerombudet mente at dem kunne sette dem prisene dem ville, men forpliktet seg ikke selge til denne prisen (uansett om det er gitt forbehold om feil i pris eller ikke)

Link to comment
Share on other sites

Skrev mail tilbake å fortalte at jeg ikke kjøper den historien, ettersom det er folk her på Kammeret som fikk kjøpt kikkertsiktet.

Har hørt så mye dårlig og er generelt misfornøyd med xxl og den servicen de leverer (Ikke leverer). Fra nå av holder jeg meg til seriøse aktører som kan sakene sine.

Link to comment
Share on other sites

Syns servicen på xxl er helt kurrant jeg. Har handla der pga gunstige priser og har aldri hatt noe trøbbel. Om lørdagshjelpa ikke kan hjelpe med alt kan ikke det være no problem. De har jo et ganske så bredt utvalg. At nettbutikken deres har en svakhet er de sikkert lei seg for. Forstår skuffelsen her, men at den skal være så stor...

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser situasjonen så har XXL ikke tenkt å ha liggende meopta lenger, og har sikkert hatt en håndfull med disse kikkertene de rett og slett ville ha ut.

 

De har blitt lagt til i nettbutikken, og altfor mange sprengkåte tilbudsryttere har bitt på samme agnet samtidig.

Den siste kikkerten var sikkert solgt idet flere holdt på med å finne fram kortnummeret, utløpsdatoen, og CVC på VISAkortet.

 

Uheldig er det, men responsen var sikkert større enn forventet. Hadde jeg styrt en jaktbutikk og skulle kvittet meg med disse siktene hadde jeg klaska på en prislapp og slengt de i ei restekorg i butikken. Da er det førstemann til mølla, og null klaging.

 

Responsen kom vel av nettopp denne tråden? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Det er vell gjerne "dråpen som får begeret til å renne over" som gjør det slik.

Prisene er lave ja, men det gjelder ikke alt av utstyr der da... Det er mange andre her i byen som kan sine saker bedre og som fra tid til annen kjører bra kampanjer på ting som jeg trenger.

Har en bra deal med Axel Bruun sport nede i byen og der får man god service og en hyggelig prat:)

 

Men nå er det nok Off-Topic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...