Jump to content

Foto ønskes!


Revejegern

Recommended Posts

Hei alle sammen!

 

Jeg holder på å lage en hjemmeside der jeg vil skrive litt om rev/grevling/minkjakt, og jeg trenger bilder av alle tre artene. Har selv bare dårlige bilder (for lang avstand og i bevegelse) av rødrev tatt i vinter, trenger gode bilder som kan brukes på siden min. Vil ikke gå inn på google å låne uten lov, spør derfor dere her inne om noen har gode bilder som de vil la meg få bruke gratis på min hjemmeside. Ikke masse blod og gørr, men bilder som viser friske individer av både grevling, mink og rev.

 

send meg en pm om du er interessert i å la meg få låne bilder, navn på fotograf vil selvfølgelig stå på bildene, eller på en side med takk til alle som har bidratt.

 

Venter spent på svar!

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk! Nydelige bilder! Har du ei skikkelig god linse, eller var reven så nære deg?

 

Bilderne er taget på 12x forstørrelse med et ”Canon PowerShot S5 IS” digitalkamera.

 

Billederne er taget på min Jaktmark som grænser op til Mariager fjord (Danmark)

 

Reven fulgte kystlinien, og jeg efterlignede et ”musepib” for at få ham tættere på.

 

På det sidste bilde er han kun ca. 10 meter fra mig, og man kan se hvordan han drejer hovedet for at lokalisere hvor muselyden kommer fra. Øjeblikket efter opdager han bedrageriet, og flygter. :lol:

 

Mvh.

Subjekt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...