Jump to content

Baksikte til FAS 603 - LØST!


Domino

Recommended Posts

For ca 2 år siden kjøpte jeg en brukt FAS 603, og nå er det på tide å ta den i bruk. Men baksiktet er defekt. Sidejusteringsskruen fungerer ikke. Er det noen som har en tegning av hvordan dette siktet er satt sammen? Et såkalt "exploded view" på godt norsk...

 

cf603baksiktezb1.gif

 

Jeg vet at jeg mangler del nr 349, og i tillegg er jeg usikker på monteringen av denne.

 

Eller enda bedre, om noen skulle ha et sikte liggende (det er identisk med baksiktet på min høyt elskede FAS 602 standardpistol) som de ikke har bruk for så kunne vi kanskje gjøre en deal?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Del nr. 349 er mistenkelig lik en ordinær låsering og burde være hyllevare hos nærmeste jernvarehandel.

Jada, jeg vet jo det. Hadde fått tak i, trodde jeg. men den var hakket for stor. Men jeg er litt usikker på monteringen, og om resten av siktet faktisk er i stand. Får stikke innom nærmeste jernvarehandel (3,5 mil unna) når jeg har ærend den veien.

 

Forøvrig prøvde jeg pistolen på banen i dag, og den var en drøm å skyte med. Mistenker at det kommer til å ta mye kortere tid å bli fortrolig med den enn det tok å bli fortrolig med Pardinien. Planen er i utgangspunktet å skyte grovpistol med Manurhin og hurtig/felt med FAS.

 

Ta kontakt med produsent. Det gjorde jeg da jeg manglet et par "små" deler. Fikk de "free of charge" i posten etter en liten uke.

Jeg har faktisk sendt mail til dem i dag, så får jeg se hva de svarer. Jeg skulle gjerne hatt en ny buffer også.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...