Jump to content

Noen som vet om Jaktdepotet fortsatt har partizan kuler?


Mas-36

Recommended Posts

Hei folkens.

 

Jeg har i flere dager nå forsøkt å få kontakt med jaktdepotet, men får ikke svar på mail eller telefon når jeg ringer. Men de har sikkert mye å gjøre nå rett før jakta :D

 

Så da spør jeg dere som bor i området heller har handlet der de siste dager eller dere som får kontakt :mrgreen:

 

Har de patrizan kuler på lager? Hva har de og priser? Jeg skal kjøpe inn kuler i flere kaliber så derfor spør jeg stort...

 

Håper noen har noe info til meg. Er kjedelig å ta en 4 timers tur hvis de ikke har noe :oops:

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om jaktdepoet har, men du kan jo sjekke med børsemaker olav nisi på gransherad. HAn selger mye partizan til skytterlagene. Kommer jo selvsagt på hvor mye du skal ha. HA har som regel 6.5, 3006 og 308. Samt spisser til de respektive.

Link to comment
Share on other sites

Joda Trond har, men 6,5 kuler til 2kr stykket da kjøper jeg heller sierra gjennom skytterlaget. Det samme gjelder .30 kuler :wink:

 

Og 9,3 kuler til 4kr da kan jeg jo kjøpe seller og bellot til 4,5 i min lokale butikk.

 

Har denne nisi noe hjemmeside eller noe med priser?

Link to comment
Share on other sites

Joda Trond har, men 6,5 kuler til 2kr stykket da kjøper jeg heller sierra gjennom skytterlaget. Det samme gjelder .30 kuler :wink:

Dette stemmer vel ikke helt, 500 stk 120gr 6,5 kuler koster vel 625,-hos Trond hvis jeg ikke tar helt feil, altså litt i underkant av 1,25 pr stykke.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Nei kun spissnesede kuler.

 

Noen som vet om de har? Noen som har oppnåd kontakt? Skulle hatt noen 7mm kuler til kragen :wink:

Sist jeg var innom hadde de fortsatt 7mm Partizan kuler på Jaktdepotet. Det begynner vel å bli noen uker siden nå.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...