Jump to content

Champion Easybird - elektrisk lerduekaster


Ertshus93

Recommended Posts

Spekulerer på å kjøpe meg en champion easybird lerduekaster, og lurer på om denne er bra nok for hjemmebruk? :D

Er det mye trøbbel med den? funker den greit? noen innstillinger på kastevinkel, og høyde, eller???

 

Her er den: http://www.jaktdepotet.no/webshop/defau ... =0&uid=343

 

Den er jo ikke særlig dyr til å være automatisk, så man kan jo spekulere på kvaliteten :lol:

Noen som har eller har hatt denne fra før, som har ulike erfaringer med den?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SÅ med mva og frakt så kommer den på 4600-4700 kr et sted. Jeg syns den ligner veldig på easybirden. Og den koster vel ca 5000 hos jaktdepotet. Men om det skulle skje noe med den, så er det vel lettere å holde seg til en Norsk forhandler og samtidig har man lengre garantier i norge enn andre land

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I dag kom Do All'en. Tok fire daqer fra USA til Norge og 10 dager i tollen i Norge .. :roll:

 

Maskina var montert på kort tid og den kaster duer som bare rakkern. Skjøt 150 duer i dag og det var fryktelig moro! Så nå skal jeg bli god på skytinga .. :-) Kan se om jeg får lagt inn noen bilder etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Lurer på ossen aerial assault auto trap`n din har fungert siden du kjøpte den?Har du kjøpt på wobbler/og el trådløs fjernkontroll til den?Har lest litt blanda produkt anmeldelser med folk som har hatt mye tull(defekt ved lev. osv) og noen som er stor fornøyde.skal kjøpe meg en elektrisk lerduekaster etterhvert selv. har sett på

-Champion easybird

-do all aerial assault

-promatic sine

-acorn sine

Promatic sin Super Hawk ABT Wobble ser midt i blinken ut med høy hastighet, rask ladning+wobble funksjon,men blir nok litt for kostbar med dagens økonomi.

Om det er noen andre her som har elektrisk kaster så tar jeg gjærne mot erfaringer og tips.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Promatic sin Super Hawk ABT Wobble ser midt i blinken ut med høy hastighet, rask ladning+wobble funksjon,men blir nok litt for kostbar med dagens økonomi.

Om det er noen andre her som har elektrisk kaster så tar jeg gjærne mot erfaringer og tips.

 

Har Champion SixPacker, som vel egentlig bare er Easybird med sidesving og 6 tårn med duer. Laster fint inn en kartong med duer i denne karen!

 

Har fungert helt fint for meg, eneste jeg kanskje skulle ønske var at sidesvingen gikk noe fortere... Men en kan kanskje ikke forvente all verden av et 12v system :-) Den har gått noen tusen duer!

 

Ulempen er at den koster 10k

.Thag

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...