Jump to content

Snufs,,,


ElgjaktensKiri

Recommended Posts

Ikke fortvil. jeg er hyperallergisk mot katt, men kjærringa skal likevel beholde kattefaen.

Det funker faktisk utmerket med allergitabeletter.

Bikkja reagerer jeg ikke på noe som bare er sprøyt iflg, kjerringa :)

Link to comment
Share on other sites

når jeg jobbet i tropehagen zoo så kjøpte jeg med meg en flaske Petal Cleanse for hund. og jeg kjente god forskjeld med en gang når jeg holdt på med hunden. etter noen uker så kjente jeg også meg bedre generelt i huset også når det ble mindre allergener som svevde rundt.

 

bare et tips ;)

Link to comment
Share on other sites

Det funker faktisk utmerket med allergitabeletter.

 

Får jeg spørre hva slags tabletter som funker?

 

Selv begynte jeg med gode gamle teldanex i min barndom på 80-tallet, som aldri fungerte. Fikk prøve noe slags rhinomar(??) på 90-tallet. Funket heller ikke.

 

Fra jeg begynte å plages av allergi (gress, hund, katt, bjørk), så har jeg vært igjennom det meste av tabletter, og ikke en eneste en fungerte!

 

Det siste jeg har prøvd er aeries og selvfølgelig syrtec (dog, også prøvd mot fyllesjuke; funket ikke mot det heller).

 

Så nå lurer jeg på; hva slags tablett er du tar som fungerer?? Jeg har gitt opp medisiner. Har heller bare lært meg å leve med faenskapet. Men hører gjerne på andres erfaringer.

Link to comment
Share on other sites

100 mg Telfast her i gården...

 

ER også skit allergisk mot katt. Går helt fint med hund, men en gang i blandt (Les et par ganger i måneden) må jeg på med en pille. Gjerne etter ordentlig kose / lekerunde med Bonso.

:-)

 

 

Veldig individuelt.

Jeg er skitallergisk mot småhunder (Modererer meg veldig nå) som Mops Skituaua og andre.. Hunder. :D

Til samboers ergelse.. Heldigvis.

 

 

Kjør på!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...