Jump to content

CZ 452 style


bikobiko

Recommended Posts

ja, fantastisk morsomt når nedslaget lager mer lyd enn rifla... kun et lite klikk... fuglene hører ikke hvor det kommer fra, og evt. naboer blir veldig glade. Mange ammotyper går sub. (hvertfall i min 452 varmint) bla. geco 40gr og CCI std... Billig sub. ammo til trening...

Link to comment
Share on other sites

Det er mange slags kikkerter man kan bruke til salong, men min mening er at det må ha paralaksejustering ned til minst 25 yds, helst mindre. Jeg synes det er greit å ha mulighet til å skarpstille kikkerten på korte hold siden ei salongrifle også kan være aktuell å bruke på korte hold. Salongen min brukes mest på 30-40m, til stående trening, men siden det er så mye snakk om langholdsskyting med salong her inne så, lurer jeg litt på om den skal prøves på litt på lengre hold etterhvert. Har prøvd CCI standard på 100m men synes den var i slappeste laget. Kula ble jo påvirket av flatus fra trosten i krattet :)

Link to comment
Share on other sites

BSA har et kikkertsikte som heter sweet 22 som har kulebanekompesator for 22lr kuler med vekten 36-38 og 40 grain

dette fungerer fint på min 452 style heldempet fra alms, denne rifla er ettervert blitt godrifla som altid sitter på sekken under småviltjakta.

Link to comment
Share on other sites

BSA har et kikkertsikte som heter sweet 22 som har kulebanekompesator for 22lr kuler med vekten 36-38 og 40 grain

dette fungerer fint på min 452 style heldempet fra alms, denne rifla er ettervert blitt godrifla som altid sitter på sekken under småviltjakta.

 

Er det bra med heldempet??

Er det ikke snakk om at de er ulovlige?

Hvor kan man kjøpe BSA Sweet 22?

Link to comment
Share on other sites

heldempet er konge,men ville vente med å bestille ein til vi veit hva utfalle av rettsaken blir, krysser fingrene for alms :wink: Eg kjøpte sweet 22 hos xxl ,ser att dei har tatt den vekk fra nettbutikken men det er ikkje så lenge siden eg såg den i butikken på lagunen i bergen,har og sett att den selges av ein på qxl fra tid til annen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...