Jump to content

VV N140 i .450 Marlin/45-70


Humbo

Recommended Posts

Nokon som har prøvd å ladde med Vihtavuori N140 i .450 Marlin eller i .45-70? Har ikkje funne data på dette krutet, og lurte på om nokon har testa det. N140 er straks ein del billegare og lettare tilgjengeleg enn N120-N133 som ein normalt brukar. Kulene er 350 grains LFN.

Link to comment
Share on other sites

Har brukt det i 45/70, men det soter noe forferdelig...litt for tregt...

Brukte 405 grains SP kuler og 140 krutt.

Fungere til trenings ammo, men dårligere hastighet da.

Link to comment
Share on other sites

Dei best egna kruta er nok frå N120 til N133, muligens N135 eller N530, og Norma 200 og 201. Har ein del N140 liggande, var derfor eg håpa det kanskje kunne vere brukande. Mulig det vil fungere betre med dei tyngste kulene, men har ikkje noko tyngre enn 350 grains tilgjengeleg no. Får ta meg ei testrunde med kronograf og sjå kva hastigheit ein får. N140-N160 er skyttarlagssponsa, så desse kan ein få til 450-500 kr kiloen rundtom her, som blir litt billgare enn alternativa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Allerede med VV N135 begynner det å ligge igjen uforbrent krutt i løpet - særlige med lette kuler og/eller moderate ladninger. N140 ser jeg ikke poenget med, dersom du ikke mener det er en fordel å dytte uforbrent krutt ut foran med neste kule....

N133 gir nok aller mest hvis det er maks hastighet du er ute etter. Selv bruker jeg 50 grs N130 til 300grs Remington HP - passe frisk koseladning som er lett å huske og rask å smekke sammen :lol:

8)

Link to comment
Share on other sites

Får vel berre prøve å få tak i noko N130-N135. Som sagt så er grunnen til at eg evt. ville prøve N140 var at eg har mykje av det, og det er lettare tilgjengeleg her i grisgrendte strøk. Norma 200 og Norma 201 ser óg ut til å vere kurante valg med tanke på hastigheit.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel samme forholdet i 444Marlin som i 45/70 med N140 krutt.

Jeg har fått fine resultater med en 350gr støpt kule og N140 krutt i 444Marlin.

Ingen uforbrente kruttrester,og god presisjon.

350gr kule i 444Marlin er en veldig tung kule for kalibret.Kula settes dypt og kruttet komprimeres.

Hviss du kan skaffe eller støype tunge kuler i 550gr+ vekt så kan kombinasjonen med N140 krutt fungere,men det er enklere å bruke raskere krutt og normal kulevekt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...