Jump to content

Ase Utra Jet-z COMPACT


ahatleskog

Recommended Posts

Hei!

Jeg har en lyddemper som heter Ase Utra Jet - Z COMPACT. Har aldri hørt om denne demperen men fikk den med på kjøpet(hos våpenforhandler) Er denne demperen bra? har ikke hatt noen problemer med den og den demper bra. men har dere noe mer info? Hvilket land den er prudusert i? hva den koster å kjøpe i norge? Ville du brukt denne demperen selv? Takk på forhånd :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen får problemer med å søke kan det være fordi disse demperne heter Ase Utra, ikke "Ace Ultra" eller "Ase Ultra" som de fort blir hetende på norsk. Jeg har .22-demperen deres. Demper kjempebra, blir antagelig aldri utslitt, men er temmelig tung.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen får problemer med å søke kan det være fordi disse demperne heter Ase Utra, ikke "Ace Ultra" eller "Ase Ultra" som de fort blir hetende på norsk. Jeg har .22-demperen deres. Demper kjempebra, blir antagelig aldri utslitt, men er temmelig tung.

 

 

Jeg tror det står Ace Ultra på min demper. det er gravert in i stålet(jeg kan ta feil har ikke demperen foram meg nå)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jeg tror det står Ace Ultra på min demper. det er gravert in i stålet(jeg kan ta feil har ikke demperen foram meg nå)

 

 

Lille Arne har rett. Jet-Z Compact er lagd av ett finsk firma som heter Ase Utra. http://www.aseutra.fi/english/index.html

 

Står det "Ace Ultra", er det lagd en kopi.

 

 

Det er importert av Schou til Norge og alle forhandlere kan bestille hos dem.

feks så har pedersen våpenlager noen Ase Utra dempere. http://www.pvas.no

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...