Jump to content

Svar på tråder i "Forslagskasse"


VipLars

Vil du ha muligheten till å svare og kommentere tråder i forumdelen "Forslagskassa"?  

39 members have voted

  1. 1. Vil du ha muligheten till å svare og kommentere tråder i forumdelen "Forslagskassa"?

    • Ja
      25
    • Nei
      14


Recommended Posts

Blir stadig nye restriksjoner her på kammeret... Og våger man å spørre et enkelt spørsmål får man altså slengt etter seg at man sprer 'eder og galle' som var det svaret jeg fikk i går fra Thomasnb Site Admin..

En eller annen har selvsagt slettet de usakelige svarene hans i tråden.....

Du kan altså ikke en gang melde deg inn i NOJS eller bestille effekter fra anonselinkene hvis du er i "Forumets hovedside » Forkammeret - Drift » Forslagskasse"....

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal man kunne svare på det? Det er jo forslag til de som drifter her, skal man diskutere det andre foreslår? Har jeg behov for at andre kritiserer eller roser mitt forslag om ett eller annet? Det er jo styret som skal ta stilling til det jeg foreslår.

 

Derimot hadde det kanskje vært bedre om man hadde fått svar pr PM fra styret på det man foreslår, enn at det legges ut i den tråden. Man har jo likevel med det første innlegget informert alle her om hva man foreslår.

 

Iallfall; de fra styre og stell som svarer på et forslag bør vite at det ikke er mulig for den Gemene Hop (oss) å svare tilbake, og derfor svare skikkelig og med nennsom hånd.

Link to comment
Share on other sites

Forslagskassa er ei forslagskasse. Hverken mer eller mindre.

Dette et tilbud til brukerne om å fremme forslag eller spørsmål vedrørende driften av kammeret.

 

Iallfall; de fra styre og stell som svarer på et forslag bør vite at det ikke er mulig for den Gemene Hop (oss) å svare tilbake, og derfor svare skikkelig og med nennsom hånd.

Vi prøver å gjøre så godt vi kan Ranger. Selvfølgelig har også moderatorer og styremedlemmer retningslinjer angående dette med å svare på spørsmål i forslagskassa.

Svar i "hytt og pine" fra mods og styret blir rapportert, påtalt og straffeforfulgt med tilhørende pungpisking.

 

(Jeg er fortsatt sår etter brøleren jeg gjorde da jeg mobbet deg den gangen, Ranger) :oops:

Link to comment
Share on other sites

Bamrud, det hadde jeg glemt og du er tilgitt forlengst! :lol:

Er forøvrig veldig enig med deg; tenk dere forlslagskassa på jobben. Den er mer som ei postkasse; du kan putte forslaget ditt nedi men hverken den eller andre forslag der er synlig for andre enn de som har nøkkelen til kassa. Ingen som reagerer på det vel?

 

Her kan alle som vil se forslagene, og det må jo sies å være en ekstraservice utover det normale til brukerne her inne. De som vil være helt anonyme kan jo uansett sende forslag på PM.

 

Nei, la forslagskassa være som den er. :wink:

Link to comment
Share on other sites

:wink: Forslagskassa ligger som en åpen tråd på et diskusjonsforum... Da mener jeg det er naturlig at folk skal kunne diskutere forslag... Hvis ikke diskusjon er ønskelig bør forslag enkelt og greit sendes styret / moderatorer. Bør ikke være vanskelig å finne en mail eller pm mulighet til dette... Sammenligningen med en vanlig forslagskasse på jobben er fornuftig.. Ikke ALLE vil nødvendigvis stå fram med forslag 'offentlig' med fare for kritikk fra andre medlemmer (da er mail / pm fint), men det finnes altså også forslag som kanskje burde kunne diskuteres (i en åpen tråd..)!

Hvis d'herrer i styre & stell her kikker LITT i trådene i forslagskassa vil dere fort oppdage at det tradisjonelt har blitt diskutert opp & ned i de fleste av trådene.. :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...