Jump to content

Kronografen viser merkelege data


Linduvarri

Recommended Posts

Hei,

 

var ute og testa kronografen i helga. gode lystilhøve på snø, skaut på 12-15 m avstand. Modellen er ein 10 år gamal Chrony, raud farge.

 

Men farten på kulene var svært låg i høve ladedata, ca 70 m/sek under på alle kulene og ladningane. Målte 890-930 m/sek der det skulle ha vore 950-60. Og 927-30 der det skulle vore 1000. Eg lurar på om det kan vera at batteriet er dårleg, eller om det kan vera noko anna gale. Skilnaden på farten på kulene varierte og med opptil 40 meter i sekundet, og det med ladningar der kruttet var vegd på elektronisk vekt for kvar ladning, nøyaktig.

 

Nokon som har ei forklaring- kanskje ny kronograf må til?

 

Har tidlegare vore ute for det same, men då har det vore dårlege lystilhøve og mange skot med "error".

 

mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

slitt løp, slik at hastigheten faktisk er lavere enn forventet (jeg har en sauerpipe i 6,5 som gir 40 msek mindre enn en annen likedan pipe pga at den er gått 4000 skudd mer enn den andre. )

 

Har du målt i forhold til en annen fartsmåler? Noen fartsmålere måler konsekvent feil.

Link to comment
Share on other sites

leste en plass at det kan bli feilmålinger ved ukurant lys/sol, blink i kula når ho drar forbi ... har prøvd å tusje kulene svarte med sprittusj for å minske problemet i tillegg til å skjerme mot direkte sollys. ting blei bedre. må dessuten passe på å ha cronoen langt nok unna pipa , spesielt på magnum håndvåpen. fikk dessuten veldig lave tall ved skyting av sabot-ladninger, fordi chronoen målte saboten etter at kula var dratt. saboten landa etter 6 meter så da var kula forlengst framme på 200 meter.

Link to comment
Share on other sites

Nytt våpen, skote maks 100 skot. Remington xcr.

 

Vil tru at skarpt lys frå snøen, der kronografen stor rett oppå snø, gjerne gav eit litt misvisande bilete. skal prøva på nytt under andre tilhøve, og også bruka andre våpen der eg har målt farten frå før og veit at den stemmer med kaliber

/kule/ladning.

Link to comment
Share on other sites

Det er nå vel svært skjelden at en får samme hastighet som ladetabellen sier. Hvor er ladedataene fra? Har du samme pipelengde som det er brukt i ladetabellen? Hva slags kaliber er dette? Har kula dårlig BC taper den 10-15 m/s før den kommer til kronografen.

Link to comment
Share on other sites

Vil tru at skarpt lys frå snøen, der kronografen stor rett oppå snø, gjerne gav eit litt misvisande bilete.

Jeg har opplevd at rart lys gjør at fartsmåleren ikke får målinger (ERR på displayet) dette løser jeg ved å legge en mørk teltduk under fartsmåleren, det forhindrer også snø fra å virvles opp å legge seg på sensorene. Men jeg har aldri fått for lite fart i slike tilfeller. Førresten er en fatstmåler en skikkelig "drømmeknuser" i enkelte tilfeller ;)

Link to comment
Share on other sites

270wsm. Norma sine ladedata, ca 1 grain under maksladning.

 

Har frå før målt 925 m/s med std. hette og 59 grains N-204, som var ein av dei tre ladningane eg brukte. Nosleg Accubond, bc 0,496. Men no med magnumhetter, og då dårlegare hastigheit, heilt "ned" til 890 m/sek. 60 cm løp.

 

Det same galt for 8,4 gram Accutip med 61 grains N-204 og 0,7 grains under maksladning. 925-30 m/sek mot oppgjeve 950-1000 i ladedataene. Med startladning 58 grains og maks 61,7 grains.

 

Får prøva litt til og sjå om det blir med draum eller verkelegheit å få 950 m/sek. eller høgare. :wink:

 

Lindu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...