Jump to content

Millet revolversikte deler,hjelp!!!


Recommended Posts

Er det ikke bedre at multifasciatus kjøper rugersiktet av Burgsmuller, og bytter det imot det milletsiktet for smith&wesson som evert har gjemt i dypet av en skuff?

 

Da ender Burgsmuller opp med penger, multifasciatus opp med mange smith-siktedeler til smithen sin, og rugeren til evert får nytt sikte!

Link to comment
Share on other sites

Det samme skjedde meg første gang jeg brukte sidestillingsskruen på mitt nyinnkjøpte Millet sikte. (S&W 586)

Reklamasjon?, nei ikke hos den gang Parabellum :?

 

Nå er det 7 år siden og siktet er fremdeles i bruk :D

Når sideinnstillingen var rett, gav jeg siktebladet et kakk med hammeren så det ble litt bøyd og siden har det sittet der :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke bedre at multifasciatus kjøper rugersiktet av Burgsmuller, og bytter det imot det milletsiktet for smith&wesson som evert har gjemt i dypet av en skuff?

 

Da ender Burgsmuller opp med penger, multifasciatus opp med mange smith-siktedeler til smithen sin, og rugeren til evert får nytt sikte!

 

For nye lesere, dette er en såkalt "Hasselerized" bytteprosses, normalt brukt av Hassel... Evert har tydeligvis blitt "Hasselerized Padwan" :mrgreen: ..

Link to comment
Share on other sites

holdt på å si det selv: det heter "Hassel-deal". en slik involverer minst tre personer, og ender opp med at alle har noe annet enn det de hadde i utgangspunktet, og at alle (forhåpentligvis) er fornøyde. Hassel selv er i utlandet, så jeg må ta ansvar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...