Jump to content

Problem med Lee kuleisetter 6.5x55


Mauser68

Recommended Posts

Dreiv å lada litt i kveld her og møtte på et problem med min Lee kuleisetter. Eg vil tru at det er snakk om ein kombinasjon av årsaker til problemet mitt, men eg prøver å lufte dette for å høyre om andre har hatt samme problem, eventuelt ei fornuftig løysning på dette her.

 

Eg lada som sagt 6.5x55 og brukte 1 gongs skutt Norma hylser med godt hold i halsen. Eg brukte 130 grains Berger VLD kuler, og MRP2 krutt.. For å ikkje gamble på COL, så satte eg denne til 78 mm, det er i grunn lavt på denne kula. Så hadde eg 2 forskjellige ladninger med 50 og 51 grain med MRP2 krutt i hylsene, dvs fulle hylser, over 100% i følge QL.

Når eg pressa kulene ned i hylsa, så hang kula på retur kvar gong, og det blei ein ring på tuppen av hylsa. På 4 hylsa, så satte kula seg fast i konen. Eg tok ut konen på kuleisetteren og rensa og smurte denne med hylsefett, tyntflytende. Men på 3 av 10 hylser, så satte faktisk kulene seg fast i konen og blei sittende der... Forbanna irriterende. Eg har vært borti å lada desse kulene før og sett den ringen på tuppen av kula, men aldri at dei har satt seg fast... Men då har det vært anna krutt type og mindre fylte hylser.. Eg trur nok at kombinasjonen med fylle hylser, dårlig tilpassa konhylse til kuletypen er vel årsaken til dette... Men det er kun Berger VLD kulene eg har opplevd dette på, ikkje på andre kuletyper, VLD er enormt spiss i forhold til andre kuler eg har brukt..

 

Nokon som har gode tips eller ideer på dette ?

Link to comment
Share on other sites

Takker for tips, eg grubla litt på dette i natt, når hodet datt ned på puta, og fant ut at ei nålefil med 800 smergel, og sette den hylsa i drllen, burde prøves, så det blir nok løysninga ja..

 

Såg i går når eg lada 139 grains Scenar, så var det eit lite merke på dei også, men dei hang seg ikkje opp med den ladningen..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...