Jump to content

Billige skytebriller?


kruttlappen2

Recommended Posts

hei,har akkurat vært på ebay og kjøpt briller av type

o type tactical shooting glasses med 5 eksra linser.disse er ment bukt til paintball og softgun

tror jeg.

Jeg har kjøpt dem for å brukes som sykkelbriller og betalte rundt 296 nok for dem.

Vet ikke om de er brukendes til skytebriller,men ta en kikk og gi tilbakemelding og hvis de er brukende kan jo folk her inne få seg et sett til en grei pris.

O Type Tactical Shooting Glasses With 5 Set Lens Set ---- klipp,lim og søk

:D

Link to comment
Share on other sites

ligner litt på forsvarets "wiley X" beskyttelses brillesett som jeg har et av. (mange glass i et solid etui). det er et bra sett, bare det at jeg ser for meg at "brillestanga" kan brekke før glassa er kaputte ;)

 

ellers bruker jeg et sett beskyttelsesbriller fra clasolsson til 59 kr som skytebriller

Link to comment
Share on other sites

Har vært på utkikk etter sykkelbriller med flere linser lenge,men ikke pokker om jeg betaler 900+++ kroner for et par her i Norge :cry: .

Så etter jeg kjøpte disse tenkte jeg at det kanskje kunne være noe her,også fordi det følger med adapter for korrigerende linser altså linser for synet :D .

Når det gjelder egne skytebriller så bruker jeg et par fra Jula til 79 kroner.

Når det er sagt så vil jeg se det an når disse kommer da jeg begynner å se dårligere og nok snart må begynne å bruke briller og da kan nok disse med adapter være greie.

Ha en god helg alle sammen. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...