Jump to content

Rat cutlery rc3 - 4


2an

Recommended Posts

Satt og kikket på de samme knivene på http://www.knivesshipfree.com/ESEE-Knives idag

tror jeg personlig ville satset på RC4 pga. kydex slire istedet for "hardplastslira" som RC3 kommer med som standard.

Det er selvfølgelig smak og behag :wink:

Hvor tenkte du å handle ifra ? Ser ut til at flere her inne har gode erfaringer med knivesshipfree... muligens ikke de billigste, men

man må ta fraktpriser etc. med i regnestykket... har selv aldri handlet der.

Hvis du kommer over en røverpris, kunne vi jo alltids bestilt sammen og spleiset på frakten :wink:

Link to comment
Share on other sites

fant rc-4/3 til rundt 130 dollar inkl fra ebay. Noen som vet sånn ca hva frakta er fra den knifesfree butikken?

 

virker som en konge skogskniv ja. Sjekket litt på nettet. ser de fleste har en Rc3. litt tynnere blad, og kortere, og lettere.

 

men rc-4 virker litt mer solid. forøvrig så spiller plastik eller kydex liten rolle for meg.

 

 

Denne kniven skal da erstatte en typisk tollekniv str.kniv.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Noen som vet åssen 1095 stålet er å skjerpe?

Du søker før du stiller slike banale spørsmål, ikke sant?

 

ops sry, gjorde et søk istad fant svar. legger meg flat på den

 

har forresten forhørt meg med folka på knifesshipfree og frakta på 1 stk eller 2. var faktisk på latterlige 12 dollar.

 

og kniven kosta 100 dollar ca der.

 

på knifecenter så lå den på 120.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei, har en slik selv og er meget fornøyd, er utrolig robust og holder bra på skarpheten og sliren er utrolig anvendelig da den kan konfigureres til ulike plasseringer.

 

Har en ekstra som jeg vill selge, er helt ny og ubrukt, ta gjerne kontakt for mere info.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...