Jump to content

Langhold


Roe

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dugnaden var egentlig prioritet for meg, men ble desverre forhindret pga en Tromsø-tur som kom iveien :( Hadde vært en kjempe mulighet til å bli kjent med andre med slike sunne interesser :) All honnør til dugnadsgjengen, gleder meg til å se eventuelle bilder:D

 

OT: SuB PMII 5-25x56 LP4-fine ankom i posten i går :D Men to problemer oppsto:

1. Kranglete krongraf= ingen gode målinger på hastighet.

2. Når jeg skulle montere Recknagel ringene, viste det seg at de var ca 0,2mm for lav :( Justeringshuset tar bort i skinna.

 

For mer om dette, se denne tråden:

viewtopic.php?f=24&t=25469&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er aktuelt at denne nye "klubben" skal ordne flere stativer i stål eller lignende, har jeg stor koldbåndsag som kapper opp til 260x130mm rektangulært eller 230mm aksling. Den kan også kappe i alle vinkler fra 0-90 grader. Boringen bør vi også klare selv - Designet så ganske enkelt ut. Jeg kan også muligens skaffe gode priser på stål.

 

Hvis behovet er der, har jeg også MIG sveiseapparat, dreibenk, fres og snart TIG sveiseapparat. Har også tilgang på tilhenger, snekkersag med rullebaner, og diverse tremaskiner.

 

Jeg blir med 08:50 fergen førstkommende søndag.

Link to comment
Share on other sites

1 stk fra Støver her.. Har med motorsag, pipesett, kombinasjonsnøkler, div. våpen. Har plass i bilen til en ekstra person med utstyr.

 

Satser egentlig på å nå første regulære ferge klokken 0850.

 

Hjemreise blir en av disse avgangene: 1435 1510 1555 1625 1655 1725

Link to comment
Share on other sites

Dæve jeg har lyst til å hive meg med, men tida strekker ikke til denne gang. Har ikke noen egnede kuler på lager heller.. Må vel se til å få bestillt meg noe snart. Begynner å klø etter å få skutt litt på kjerringøya igjen. Så nå skal du få testa nybørsa , Luske?

Link to comment
Share on other sites

Jada jada, KJEMPEVANSKELIG...

 

Hadde null klikk sideveis hele dagen.. Vinden var 15 grader bakfra med 2-5 m/s. 30 klikk opp var alt som trengtes for å gonge på 500 meter. Banen ligger veldig fint til med tanke på le for vind.

 

Jeg synes alt i alt at det var en kjempeflott dag på banen :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...