Jump to content

Feil på Nikon kikkertsikte


Snoalta

Recommended Posts

Har en nikon buckmaster 6-18x40 kikkertsikte, denne har treffpunkt forandring når jeg klikker opp forstørrelsen. Kikkerten er nesten ikke brukt og har aldri vært skadet eller "dunket" på noen måte.

Jeg hadde solgt kikkerten, men kjøper kom tilbake med kikkerten med beskjed om at den hadde treffpunkt forandring, og det var flere cm fra minste forstørrelse til største på 100m

Kikkerten var ment brukt til en banesauer og jaktfelt skyting

 

kikkerten er 6 år gammel og butikken der jeg kjøpte kikkerten i sin tid er gått konkurs for noen år siden.

 

Spørsmålet er hva jeg skal gjøre med kikkerten nå, den er jo ubrukelig slik den er nå.

vil gjerne selge den, men da må jeg jo vite at den er i orden.

 

Trenger forslag til løsning

Link to comment
Share on other sites

Finnlight 338WM

ja det hadde vært fint om du hadde et tlf nr jeg kunne ringe.

 

tror prisen lå på en 4-5000 kr da jeg kjøpte det, men husker ikke helt.

Blir aldri å kjøpe nikon mer, kjøpte et swarowski kikkert sikte til jakt rett etter at jeg hadde kjøpt nikon kikkerten, denne har fungert kjempe bra.

 

Hadde tenkt å bruke pengene jeg fikk for nikon kikkerten til å kjøpe meg et kikkertsikte med fast førstørrelse

Link to comment
Share on other sites

buster skrev

 

:lol: :lol: :lol:

Ja, da har jo noen cm avvik på 100m ingenting å si. :mrgreen:

 

he he, skjønner denne, men han skulle jo bare bruke den på maks forstørrelse, :| han om det.

 

ps,hvordan får dere kopiert og lagt inn en kommentar som andre har skrevet tidligere,har prøvd, men det blir liksom ikke det samme som når dere andre gjør det :roll:

Link to comment
Share on other sites

Men husk:

Når du siterer en annen person: Stryk ut alt som ikke er direkte nødvendig for svaret ditt. Ingen liker å lese en lang beskjed sitert for tredje eller fjerde gang, bare for å bli svart med ett ord: «Enig!»

En trenger som regel heller ikke sitere innlegget som ligger rett over ens eget. en så følg i så fall reglen over. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...