Jump to content

Lee Challenger Press Hylseholder?


killermax

Recommended Posts

Den skal vel ikke bare ligge løst oppå presse staget?

 

Noe av det mest irriterende som finnes dette, gleder seg som en helt , helt til den kommer , men da får jeg ikke satt den sammen sikkelig :evil:

 

Blir oxo sikkelig sneversynt når man er forbanna , slik at man ikke klarer å se noen løsninger :x

 

Noen kom med ett par hjelpende ord nå , please

Link to comment
Share on other sites

Fulgte ikke me hylseholder i die settet jeg fikk med :?

 

Passer hylseholdere i andre merker? da kan jeg sikkert låne meg en....

 

Hvordan ser hylseholderen til hylse trimmeren ut da?

Har den delen som skal festes til en drill, den har gjenger slik at den sikkert skal skrues inn på en holder.

Mangler "pilot pinnen" oxo selfølgelig

Link to comment
Share on other sites

Killermax: Ja, hylsehaldarar av andre, større fabrikat passar (når det gjeld ladepresser).

Jowi: Ikkje med RGB-setta, dei billegaste i flate, grøne øskjer. Kjøper du brukt utstyr så er hylsehaldaren det første folk klarar å rota vekk, i lag med lappen og den gule kruttausa. Har du kjøpt eit par bæreposar med meir eller mindre brukt utstyr? Kjøp Lee si ladebok etter at du er ferdig med Ladeboken. Ho er underhaldande, og dessutan lærerik viss du har Lee utstyr og ikkje særleg erfaring. Men spør nokon med litt erfaring før du brukar data frå denne boka. Medan du ventar på boka kan eg anbefala nettsidene til Lee.

 

Hylsehaldaren til trimmaren er i to deler. Den eine delen med utvendige gjenger spenner du fast i kjoksen på den minste batteridrillen din. Den andre skrur du utanpå den første. Mellom desse delene klemmer du fast hylsekragen.

Link to comment
Share on other sites

Hylsehaldaren til trimmaren er i to deler. Den eine delen med utvendige gjenger spenner du fast i kjoksen på den minste batteridrillen din. Den andre skrur du utanpå den første. Mellom desse delene klemmer du fast hylsekragen.

Det er den man skrur utenpå jeg mangler :( Burde ikke denne følge med?

Må vel ta å bestille denne da sammen med styrepinne :?

 

Fikk tak i RCBS hylseholder i dag, den passa utmerket :D

Die settet mitt er et RGB sett ja så det er sikkert derfor jeg ikke hadde riktig holder

 

Takk for all hjelp :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...