Jump to content

Omplasseringshund ønskes snarest !


shooter 2

Recommended Posts

Min nabo mistet sin Golden Retdriver på 1,5 år i dag på riksvegen ved boligen . Den hadde kommet seg løs og dermed smalt det . Ettersom de er ekstremt glad i hunder raste hele verden sammen i dette tragiske tilfellet . En hund er den viktigste familiemedlemmen der i huset derfor ble det en ekstrem sår dag . De har dårlig råd ettersom arbeid har gått fløyten og da er det vanskelig og hoste opp 8-10 høvdinger . Jeg ønsker med dette og høre om noen har eller vet om en omplasseringshund , helst en Golden eller noe lignende størrelse . Ikke for gammel da og helst en kosete og ikke agresiv/nervøs på noe vis. Kan også være open for ennen rase men av samme størrelse .

Er det noen som har eller vet om noen som har så blir juletiden en helt annen for denne familien . Send meg PM. Haster :!::!:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tja, tidligere tilfeller har vel stort sett omhandlet brukere som har tilført kammeret mye, mens denne personen ikke engang er bruker, så noen forskjeller er det jo :wink:

 

Men spleisetanken er jo absolutt god - hva med å gå sammen med andre venner, familie og naboer så kanskje det blir verdens beste julegave på de? :)

Min far mistet en Breton på samme måte, og jeg kan bekrefte at det ikke er noen morsom opplevelse :cry:

 

Edit: Jeg ble litt engasjert i dette, og tillater meg selv å komme med et forslag;

http://www.charlottes.no/omplassering.asp?page=hundeinfo&mode=vis_info&id=2709

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...