Jump to content

Ny valp ankommet.


Ace

Recommended Posts

Har nettopp fått meg en jamthund valp. Hjelp for en aktiv krabat. Han kom i går og har til nå tatt livet av 2 mobil laddere og en pc ledning. Har også tatt samme blomster 4 ganger. Han gjør også sitt beste for å teste hvor tålmodig min kleiner munsterlander klarer å være. 24112009000431F2QOM5U2Hfs2.jpg?25

Link to comment
Share on other sites

Det første du må gjøre er at alt som du vil "redde" gjøres utilgjengelig for valpen. Det neste er å begynne å dressere hvalpen, det er ingen valp som er for ung til å dresseres etter min mening, og mor til valpene!!! (Moren til valpene dresserer dem fra de er født).

 

Det er bare en begynnelse

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Det første gamlehunden min gjorde var og ta livet av juletreèt da hun kom. Men ga seg fort etter et par milde irettesettelser. Har siden ikke gjort noe hyss i det heletatt. :D

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med ny kompis!

 

Rådene står over: reddes det som reddes kan - og sørg for å ha nok lovlige leker i næreheten!

Alternativt går det an å kjøpe kompostbinge på biltema (4 nettingrammer), som funker veldig greit som valpegård/avstenge rom, koster ca 90 kr. Bruker dem enda, selv om hunden er passert 2 år. Stengsel på terassen, når døra står oppe på sommeren og hunden skal holde seg inne osv... :-)

 

 

Lykke til, og ser fram til å høre mer fra denne krabaten!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jaja så kan far og sønn antakelig flytte sammen i hundegården. Mor er ikke kommet hjem enda og de fleste bevis er fjernet, men ingen blomsterbutikker er åpne. Varg var alene inne mens jeg prøve kjørte en bil. Det var mold 1m oppover veggen.

 

 

300120102003526w5hU2O7l746.jpg?13

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol::lol:

 

Det der vet jeg alt om. De er jævlig aktive de taterne der, og nekter å kjede seg!

Han min var helt umulig å få kost noe med i den alderen der. Vi kalt'n bare "Bite-dyret". :lol:

 

Men tipset med å ha MYE lovlige leker strødd rundt om, er bra. Det funker! Men tillsyn må til, og kunne rettlede valpen mot de riktige tingene, og slå ned på det som IKKE er lov.

Vi hadde masse leker her, som dachsene har hatt i oppveksten, men de er alle spist opp nå. Jämten drepte dem nådeløst etterhvert som han vokste opp. Nå er alle borte. :mrgreen:

Var godt å få ferdig hundegården, så det gikk an å få litt fri i ny og ne. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...