Jump to content

sako 75 deluxe 7mm - 08, er dette et godt kjøp?


remington 700

Recommended Posts

Rifla er super, skjønt du sier jo ikke noe om prisen. Men hvis du ikke lader selv ville jeg styrt unna kaliberet.

Min far lader og har akkurat samme kaliber, fikk også tips fra jaktogfriluft at dette var et veldig greit kaliber. HAr også lurt på å ha den i 338 win mag.

 

De riflene der er som regel nydelige!!

7mm-08 er et helt greit kaliber. I nedre grensa for hva som kan anbefales til elg, vel og merke, men super til alt det andre som gjemmer seg i skogene i Norge.

Prisen er jo en ganske avgjørende faktor om dette er et GODT kjøp, selvfølgelig, men resskapen er topp, hvis den er i god stand. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Alt for dyrt, men jeg trenger tilfeldigvis en slik og er villig til å gi den solide overprisen for den hvis jeg kan få den fort. Send meg en PM med hvem som har den og finn deg en tilsvarende til en myye lavere pris. Regner med å høre fra deg omgående. Huff dette blir dyrt, men jeg har så lyst på den at det får bare våge seg.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte å kjøpe en zeiss forstørrelse 1,5 - 6 eller 7. HVA er best å kjøpe.

 

HVA mener du du med det? Det finnes ikke 1,5-7... Men 1,5-6x42 er en veldig duganes kikkert til normal jakt. Skal du jakte i stappende mørke finnes det kikkerter som er mer lyssterke på høyere forstørrelse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...