Jump to content

Weatherby Vanguard 30 06 med Leupold 2,7x33


Stian747

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg trenger hjelp! Jeg er ny jeger og skal på storvilt kurs om kort tid.

 

Jeg skal være med på hjortejakt.

 

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Weatherby Vanguard 3006 med Leupold 2,7x33 kikkertsikte.

Riflen er lite brukt og fremstår som nesten ny.

 

Selger ønsker 8500 kr,-

 

Hva synes dere om prisen for riflen med den kikkerten?

 

Svar mottas med takknemlighet!

Link to comment
Share on other sites

Hei, Weatherby Vanguard ligger jo på ca 4 000 kr ny, og kikkert sikte har jeg ingen erfaring med, men jeg syns kansje prisen er litt stiv. Jeg har selv sett litt på den weatherby rifla, men jeg likte ikke børsa i det hele tatt. stokken syns jeg var "klumpete" og sluttstykke gangen syns jeg heller ikke noe om, men det er jo min mening. Rifle kjøp er ikke noe man burde ha hastverk med, Bruk heller litt tid på og finne den børsa og kikkerten som passer deg og du er fornøyd med istedet for og ende opp med noe du kansje selger etter kort tid.

Evt kan du jo høre om du kan låne deg en børse som du kan bruke under kurset og heller bruke litt tid på og kjøpe deg nytt våpen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Syns du skal se nærmere på en Diamond Hunter rifle. Solid og god rifle med en utmerket presisjon. Dette er akkurat samme riflen som Sabatti 90. Har en slik rifle selv som jeg liker godt. Selve riflen er litt look alike Remington, men har den fordelen at sikringen låser hevarmen. Riflen leveres kunn med lang låskasse så her bør du velge kaliber 30-06. Til den prisen Holdstad våpen selger den for gjør du et meget godt kjøp.

 

http://www.holstadvapen.no/?catid=1243

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...