Jump to content

Ny rimelig bonded kule


vest

Recommended Posts

http://www.24hourcampfire.com/ubbthread ... ost3427308

Mule Deer som skriv her er journalisten John Barsness

 

Eg fann nettopp denne tråden. Kort fortalt så skal Speer kutte heilt ut produksjonen av Hot-Cor kulene og istaden komme med ei ny kalla Deep Curl. Denne er bonda og sjølv om den nok har litt til felles med Federal Fusion så er den ikkje heilt lik.. Federal og Speer er for øvrig eigd av samme selskap. Bonda kuler er ikkje noko nytt for Speer då dei alt lager slike kuler til håndvåpen .

Det beste er at Deep Curl etter planen skal bli levert til samme pris som Hot Cor i dag.Og at den skal vera meir presis.

Ifølgje artikkelen så skal for øvrig også Fusion bli tilgjengelig som kule og ikkje berre som patron.

 

Har retta linken. Litt ergelig at viss ein har lagt inn ein link ,men etterpå vil endre litt i innlegget ein skriv så blir det feil på linken.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://glarp.atk.com/2010/2010_Catalogs ... atalog.pdf Her finn ein meir om DeepCurl kula, også eit bilde av ei ekspandert kule.

 

http://www.fusionammo.com/products/components.aspx Og endeleg kjem Fusion som ladekomponent.

 

Største synlege forskjelen på desse kulene er at Fusion har BT ,mens DeepCurl har flat base. Ellers ser dei ut til å vera produsert på ganske lik måte.

 

BC for DeepCurl 180grs kule i kaliber 30 er 0.483 noko som er ganske bra for ei allroundkule.

 

Prisar veit eg ikkje,men tippar at DeepCurl blir billegast. Uansett er det flott at utvalget av rimelege "premium" kuler aukar. Det gjer det enklare å trene mykje med samme kule som ein jaktar med uten at det blir altfor dyrt.

Link to comment
Share on other sites

Flott at Fusion kulene nå snart kan kjøpes av ivrige hjemmeladere :D

 

Litt skuffende for min del er det derimot at Speer har valgt å lage DeepCurl .308 kulene i 150 og 170 grain med Flat Nose.

Tipper disse variantene er laget for .30-30 Win eller som et nedladet "rådyr" alternativ.

Utvalget av SP kuler begrenses etter hva jeg forstår til 110 grain eller 180 :?

Kommer ikke til å kjøpe DeepCurl kulene før Speer selger .308 SP kuler i enten 150 eller 165 grain :wink:

Link to comment
Share on other sites

deprimerende lesing....

 

speere Hot core har jo vært beste kula til 356win... håper der finnes ett godt alternativ med butt nese for rørmagasin, krymperillen på rett sted og som heller ikke er så butt at den ikke mater inn i kammeret...

sendt mail til hjemmelading om alterativ kule ( har ventet på denne kula fra han flere mnd)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Jeg har liggende 200 stk Deep Curl 180 grains kuler i kaliber 30. På Speer’s hjemmeside står noe skremsel om at vanlige ladedata ikke kan brukes. Nå er vel ikke dette noe mer spesielt enn andre kjemisk loddede kuler, så jeg lurer på om noen har anbefalinger til ladadata i kaliber 308 win. Har N140 og N150 krutt tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

Skarvekongen

No skal eg vera forsiktig med å komme med konkrete ladevekter,men går du inn på www.lapua.com så finn du Vihtavuori sine ladetabellar der. Då kan du for eksempel sjå på kva dei brukar med N-140 og N-150 i 308w med 180grs kule. Der finn du data for ei vanleg Hornady blykule og for Lapuas eigen Naturalis kule. Sidan Speer seier at vanlige ladedata ikkje kan brukas så ville eg ha sett på ladedata for Naturalis. Dette er som kjent ei koparkule og ingen vanleg blyspiss og krev derfor mindre krutmengde pga trykket. Dette berre som eit utgangspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som en fornuftig start. Må forske litt med data til Lapua Naturalis. Iflg amerikanske nettforum er Deep Curl samme kule som brukes i Federal Fusion. Starter litt forsiktig og forsøker å finne en god presisjon uten å oppnå maks hastighet. Så blir nok slaktene penere enn med Fusion.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Eg fekk i dag ei pakke 180grs DeepCurl i kaliber 30 tilsendt frå Midway. Vart litt forundra då kula er hul i botn, altså som om det har vore trykt litt inn ei kule i botn. Speer seier at dette er ei flat base kule, men litt innholing i botn er vel ikkje flat base? Speer er no også kommen med denne kula i 165grs og det er oppgitt ladedata for begge kulene i 308win og 30-06. Sjølv om det er mest amerikansk krutt der så kan ein samanlikne med andre tabellar der både amerikansk og nordisk krut er oppgitt. Skal bli interessant å prøveskyte denne kula for å samanlikne med Fusion. Einaste forskjellen som eg er sikker på er at Fusion har BT. Ved ekspansjon skulle vel ikkje dette utgjere nokon forskjel så lenge det er ei bonded kule. Rapportar frå USA tilseier også at presisjonen skal vera svært bra, noko som også Fusion er kjent for.

 

PS Slik ser kula ut før og etter ein test. Det er lett å sjå innhulingen i botn- Merk at i testskytingen så er det 5 skotsgrupper som er målt , ikkje 3 skotsgrupper som er vanleg i norske jaktblad. http://www.shootingtimes.com/ammunition ... _040510WO/" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

Litt meir info her om DeepCurl og Speers andre kuler. http://www.riflemagazine.com/magazine/P ... rtial1.pdf http://www.americanrifleman.org/article ... e-bullets/" target="_blank" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

I siste nr av Jakt 7/2011 vart denne kula testa, samtidig vart det og testa ein del andra bonda kuler. Kort fortalt fekk Speer DeepCurl 9 av 10 poeng. Bra restvekt og veldig bra presisjon. Og ikkje minst den er billig :) Spesiellt 180grains kula i kaliber 30 hadde spesiellt høg restvekt.Fullt i klasse med langt dyrare patroner. 94% er vel ikkje så verst?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hva er erfaringene med ladedata for Deep Curle? Speer har noe data på sin hjemmeside, men stort sett for ukurante kruttsorter (for meg). Men hvis man sammenligner det som finnes der, antar jeg at jeg trygt kan starte på minimumsladning for Nosler Accubond med tilsvarende vekt (uavhengig av kaliber). Høres det fornuftig ut?

Link to comment
Share on other sites

Takk, jeg leste i gjennom den tråden tidligere. Det gjelder et kaliber som Speer ikke har data for, hverken i ladeboken deres eller på nettsiden. Det kompliserer sammenligning og gjør kruttsortene Speer henviser til lite interessante. Men jeg noterer meg det å starte et par tre grain under, og prøver meg fram med normal forsiktighet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...