Jump to content

Kontaktannonse til Fossdal


håpløs

Recommended Posts

Er ikke Fossdal i nordsjøen da? Han nevnte noe om det da jeg snakket med han for en stund tilbake. Vet ikke om de har nett 247 der ute?

 

Nordsjøen??? Det er da ikke lov og ha med våpen ut der. :shock: ...

 

Det var da som svarte hvis det stemmer. Rart at han har telefonen på da, ser dessuten at han logger på her ca en gang om dagen så da hadde det vel ikke vært umulig og svart selv om en er i nordsjøen. Jobber selv i nordsjøen både på båt og rigg og har ingen problemer med å følge opp mine kunder her på land selv om jeg er på jobb der ute.

 

Men takk for tipset hyper. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ta opp denne gamel tråd, men jeg få heller ikke kontaktmed han.

 

har han pappa perm ?

 

Edge

 

Hmm. begynner å bli bekymra her... vurderer en tur til tysnes for å hente delene mine hvis jeg ikke hører noe snart.

 

Men du Edge, kunne ikke du tatt en tur nedenom han som bor så nære da? :D Bare for å sjekke at det er puls i figuren?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal hente ei rifle hos Fossdal i morgen, skal nevne for ham at han er etterlyst på Kammeret. Jeg har bedt ham om å ha en halvtime på døgnet som han tar telefonen. Tror der er veldig mye å gjøre for tiden men man bør være tilgjengelig en periode hver dag, vi som kunder vil jo vite hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er det som er problemet så er jo det en merkelig måte å drive butikk på.

 

Tenk om en feks en billakerer skulle gjort det samme. du leverer bilen i februar og er lovet den tilbake i mars. og siden får man ikke kontakt med han...

 

Blir frustrert over at det går an og holde på sånn. Enten di er kunstnere eller ikke. :evil:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dette begynner å bli latterlig... siste fra saken min er at jeg fikk en tekstmelding 30mai hvor fossdal skriver at børsa blir klar i dag og sendes med en gang... Og her sitter jeg og venter. Kanskje den ble sendt med kameltransport via sahara....

 

Har prøvd å ringe han tilbake, men han svarer fortsatt ikke....

 

 

Drit lei av userriøse "fagfolk".

Link to comment
Share on other sites

Dette begynner å bli latterlig... siste fra saken min er at jeg fikk en tekstmelding 30mai hvor fossdal skriver at børsa blir klar i dag og sendes med en gang... Og her sitter jeg og venter. Kanskje den ble sendt med kameltransport via sahara....

 

Har prøvd å ringe han tilbake, men han svarer fortsatt ikke....

 

 

Drit lei av userriøse "fagfolk".

 

Dette sier vel litt om hvordan han driver butikk egentlig ganske merkelig.

Men vis alt dette stemmer så er jeg glad for at det finnes andre børsemaker her i Norge.

30mai ja å nå er det den 02juli å du har fortsatt ikke hørt noe!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...