Hei. Jeg er Trådstarter. Og det er mitt skjefte som ligger hos Landrø til reklamasjon siden mai 2014. Den gangen jeg fikk problemer med skjefte så startet jeg med og ringe GRS. De avviste meg bryskt og sa at slikt måtte taes med forhandler det var kjøpt hos. Kontaktet så Landrø som sa de skulle sende skjefte til GRS hvor jeg da fikk telefon i juni eller juli, husker ikke nøyaktig. Om at Reklamasjon var avvist pga at det var ettermontert uoriginale reimfeter i stokken. Det er Landrø AS som har montert disse reimfestene. Og Landrø påstår at reimfestene er montert på akkurat samme sted som de originale reimfetene til GRS. Så det var en merkelig grunn til å avvise en reklamasjon. Denne påstanden fra GRS har siden blitt trekt tilbake og korrigert at det er ytre påvirkning som er skylda i skaden. Serriøst.
Stokken har vært vurdert av både butikk personale og Landrø sin børsemaker etter den kom fra GRS, og de har intet og klage på angående ytre påvirkninger på skjefte som var den nye forklaringen fra GRS på skaden.
Det med at Landrø vil avslutte forholdet til GRS har jeg på mail fra de, så det har jeg skriftelig. Enten det er pisspreik eller ikke.
Landrø sier de har fått inn flere skjefter med akkurat samme feil. Og det overrasker meg ikke med måten bakstokken er festet inn på 202. En grov designfeil mener nå jeg.
Om du Knuterik vil vil avslutte denne diskusjonen på nett, så kan du ta kontakt på jorgfre@start.no.
Og ja, har gjort det klart for Landrø at de er de jeg har reklamert til. Og forventer kompensasjon fra, hvor de henvender seg etterpå er uinteresant for meg.