Jump to content

Handle Pardini SP brukt?


lamo

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg skal se på en brukt Pardini SP, hva er viktig å se etter? Er det noen slitedeler som er så dyre at vinninga ved å kjøpe det brukt vil forsvinne?

 

Den skal være omtrent 5 år gammel og selgeren er den andre eier.

Har så klabert bare gått rundt 1000 skudd :roll:

Link to comment
Share on other sites

Har så klabert bare gått rundt 1000 skudd
Min har gått endel 10.000 skudd, det eneste du kan se det på er litt slitasje i blåneringen på magasinet og litt rundt kanten på løpet på min... Hvis denne ikke har gått mer enn 1000 skudd burde du ikke finne mye slitasjemerker..... Ved normal behandling må vel en Pardini være nærmest uslitelig! Men TEST den iallefall grundig før du kjøper.

:roll: Tror evnen til å telle skudd forsvinner når våpen skal selges...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det er derfor man fører skytelogg Woff. :)

Våpenet har sikkert gått 1000 skudd eller så hittil i år. ;)

 

Etter 1000 smell bør det ikke være så mye slitasje, så er egentlig bare å se over den totale skikken på våpenet.

Om den så har gått 2000 skudd trenger ikke det å bety så mye, selv forholder jeg meg ikke så mye til hva folk

selv sier om hvor mange skudd som er skutt, men den almenne skikk på våpenet. Man ser vanligvis ganske greit

om det er slitt og herkete. Eneste jeg sliter med når jeg skal handle er revolvere, synes det er mer tricky.

 

Uansett lykke til med kjøp!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...