sjostrand Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Hei. Jeg er interesert i å kjøpe et ekstra stort magasin til min Colt 1911 45. Ser på diverse nettsider I USA at de selger flere forskjelige magasiner i størrelsen 25-40 skudd for Colt 1911. eks: http://www.lg-outdoors.com/proddetail.asp?prod=48425 Men ingen av disse stedene sender slikt til andre land. Finnes det noen måte å få kjøpt dette i Norge eller å få det tilsendt på noe vis? Eller er dette strengt forbudt i Norge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woff Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Hei og velkommen med første innlegg sjostrand. Det finnes ingen begrensning på magasinets størrelse her i Norge, men det må da være veldig upraktisk med så store magasiner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 tror du kan få promag sin 45skuddstrommel fra midway. men om du får en som faktisk virker tviler jeg på... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rex Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 føl med på qxl det har været aventert et par ganger,jeg kjøpte for 1 år sia et trommelmagasin trur jeg ga 550kr for det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JegerBomX4 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Jeg må støtte evert sin uttalelse, å få tak i et som virker er nok det største problemet. Magasinprodusenter av en litt lavere kvalitet sliter med å lage 8-skuddsmagasiner... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Severin Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Gimmik, ikke kast bort penga dine på sånt tull. Forstår absolutt fasinasjonen din for greia, er ikke sååå gammel. Men kan nok med en stor posjon sansynlighet spå at den ikke vil fungere noe særlig. Det er nok ikke laget som et Thomson MP trommel magasin. Det var iallefall laget for å fungere, men det er SVÆRT å henge noe sånt på en 1911. Er glad et std.8sk. mag funker hver gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts