Jespen Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Hei Jeg er på jakt etter en gåseseng. Lånte en i går med meget godt resulat. Senga er formet som en slags seng med hengslede dører med camo, i denne senga delvis ligger/sitter du under disse dørene, og setter deg opp når gåsa kommer. Genialt. Noen som vet av noen som fører slike i Norge? I sverige finnes det forhandler, rart det ikke skal finnes i Norge og. Det er slike senger som i denne videoen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4x4-BAN Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 hallo sjef, vet att jaktpost.no har noe lignende. har kjøpt ett par av disse og de funker utmerket over korte perioder på jakt. (stiv rygg) Men ta med noen sofaputer, (kjerringa merker ingenting) så kan du ligge i timesvis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Etterbrenner Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Dette er maken til min fra Avery. Kjøpte min fra www.cabelas.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jibrag Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Det er tatt inn en stk på ABCFritid på Røra (Inderøy). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blood Trail Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Veit du ka dein koste Jibrag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespen Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 Har sett denne typen også, men typen som er først i filmen og som jeg benyttet heter GHG Ground Force, synes denne virker overlegen i detaljer og bruk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jibrag Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Veit du ka dein koste Jibrag? Tar forbehold om at jeg husker feil, men jeg mener det var et sted rundt 2300,- for den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts