Jump to content

VIDEO fra Afrika med Neiakim


Neiakim

Recommended Posts

8wcegg.jpg

 

 

Hei alle sammen.

 

For noen dager siden fortalte jeg at fatter holdt på å redigere video fra safarien vår nå i høst.

 

I kveld fikk jeg se resultatet og fatter har lagt ut videoen slik at de som vil kan se.

 

Håper dere ikke syntes jeg sier for mye dumt, men jeg var så glad og opprømt at jeg ikke tenkte på hva som kom på filmen.

 

Videoen ligger på denne siden: http://www.weatherbyrifler.com/index.php?ind=downloads&op=section_view&idev=5

 

Filen heter Joakim in Africa

 

Ta en kikk da vel så får dere kanskje lyst til å være med pappa nedover en tur.... Gjett om jeg skal tilbake...

 

IMG_4814.JPG

 

Hilsen Joakim

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Gratulerer Neiakim!

 

Fin film, jeg fikk ikke mindre lyst til å dra til Afrika etter å ha sett dette. Jeg har ikke lest den opprinnelige historien fra turen, men lurer på om du fikk flere dyr enn disse to?

 

Du sier ikke mye dumt. Jeg synes du var ganske behersket etter å ha felt vilt jeg.

 

 

mvh OveR

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk OveR og RAN.

 

Jeg har ikke lest den opprinnelige historien fra turen, men lurer på om du fikk flere dyr enn disse to?

Du sier ikke mye dumt. Jeg synes du var ganske behersket etter å ha felt vilt jeg.

 

Jeg fikk en warthog også, men da var jeg helt alene og fikk ikke filmet. Det går bare ikke å filme og jakte samtidig.

Jeg hadde ikke så mye tid til å jakte ellers. Jeg jobbet stort sett hele tiden med filming for de andre og andre ting som skal til på en slik safari. Og det er ganske mye skal jeg si deg.

 

Jeg var så nervøs skjønner du. Så jeg tenkte ikke på hva jeg sa etter jeg hadde skutt dyra. Fy fa# så spennende det var.

 

Ellers holder fatter på og skriver litt om turen, men du vet han er så treg. Haha.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...