ToreD Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Har sett meg lei på vanlige øremuslinger som henger og slenger på elgjakta. Har derfor bestemt meg for at jeg vil prøve en slik som politiet bruker med plastslange inn i en øreplugg,og høytaleren på jakkeslaget. De jeg har funnet hittil har sett rimelig "plastikk" ut, bortsett fra EarHugger og EarPro, men disse finnes bare i USA, uten mulighet til å sende til Norge, såvidt jeg har funnet ut. Noen som kan hjelpe meg med en liten forsendelse over dammen, evt tipse meg om forhandlere i Norge/ europa?? Er det noen som har prøvd den fra 409.com, som kan komme med betraktninger om kvaliteten på denne:-) Tips på europeiske merker av god kvalitet mottas også med takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YnStee Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 prøv permo.no, de har mange typer plugger til flere merker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D52 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Dittvalg.no solgte vel disse før ihvertfall. Koster vel 500-700 kr, men er skikkelige saker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swift Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Politiet bruker vel såkalte "ottoplugger". Nettsiden deres er noe sånt som ottocomunication et eller annet. Spyshop i Oslo selger noen modeller av disse. Skal du ha formstøpt ørepropp tror jeg "høreapparatmakere" kan hjelpe deg med det. Da bytter du bare ut standard proppen med den fasongstøpte proppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sako_35 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Her er nok det du leiter etter! http://www.radiokommunikasjon.no/Produk ... o/Otto.htm Sako_35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts