Jump to content

riflestokk fra USA


Tommy Tikka

Recommended Posts

Det er ikke sikkert det er lov for en privatperson å eksportere selv slike banale våpendeler. Noen amerikanere kan være merkelig paranoide på slik... og konsekvensen kan være drøy for den som sitter der med arm i tarm i en holding cell, etter at flyet hjem har reist.

 

Dog så vet jeg ikke hetl her, ville bare ha sjekket det ut på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Bestilte også en stokk til en Browning a-bolt jeg hadde fra dette firmaet i 2007.. Ingen problemer med å få det til landet, men det tok laaaang tid før den kom, og selv om den skulle være 99 % "pre-fit", gjenstod det rikelig med arbeid før den kunne taes i bruk..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenkte at hadde vi hatt en mann i USA som vi kunne bestilt gjennom, så hadde han fått sendt stokkene til seg, og sendt bilder til oss, det hadde vært mye enklere hvis vi ikke var fornøyd å sende dem tilbake for han, og hvis de var ok, sendte han dem til oss...Selvsagt mot betaling, men jeg tror vi hadde tjent på det likevel....

Link to comment
Share on other sites

Og om kompisen så blir arrestert for ulovlig våpeneksport.... dekker du advokat regningen hans også?

 

Sjekk da for faen om det er lov (noe jeg ikke tror det er, våpendel for mer en 100 dollar), eller handle hos norske importører som har varen i landet. Om det er vankelig å få de amerkianske firmaene til å sende, så er det nok en grunn til det.

Link to comment
Share on other sites

veit ikke om noen, men virker som er seriøst firma. skal sende en e-post og høre med dei om frakt og sånn jeg :)

 

Frå Mauser LTR tråden:

Sidan det vart litt styr med bestillinga så tek eg med nokre tips til andre som vil handla hjå Richards Microfit Gunstocks:

Ha god tid....

Det går ikkje å bestilla direkte pr. e-post!

Ring dei på 0018187676097 mellom kl. 18:00 og 02:00 (Norsk sommartid), til seinare ein ringer til lettare er det å koma gjennom.

Sei at du vil bestilla ein stokk og betala med kredittkort.

Du vil då få oppgitt eit faktura (Invoice) nr.

Du må oppgje kredittkortnr. og exp. date (The risky part...)

Avtal at du sender bestilling på e-mail til Sales@Rifle-Stocks.com.

Emnefeltet må innehalda innvoice nummeret og gjerne namnet på personen du snakka med.

I bestillinga skriv du kva du vil ha, med utgangspunkt i prislistene som ein finn under kvar modellgruppe, så som:

Stokk modell

Mekanisme

Laminat type

Fortretype og bredde

Med eller utan tommelhol og kinnstøtte

Løpsprofil

Tilbehøyr som kolbekappe, fortreavslutning, pistolgrepsavslutning og reimbøylefeste.

 

Be om at dei brukar USPS Priority Mail International til forsendelse, den er rimeleg og kjapp nok.

Dei må gjerast merksame på at fakturakopi må leggast i ei plastlomme utanpå pakken for å vera lett tilgjengeleg ved fortolling.

 

Skriv ikkje kredittkortopplysningar i mailen.

 

Be om ordrebekreftelse pr. e-post. Etter 2-3 dagar så får du det og etter ei veke så får ein faktisk ein ordrebekreftelse i posten!

Så er det berre å venta, leveringstida er 12 -14 veker.

 

Eg bestilte med 1" Decelrator kolbekappe installert sidan prisen på dette berre var eit par dalar over prisen på tilsvarande kolbekappe frå Brownells. Eg tok og med reimbøylefester.

 

Det tok 15 veker frå bestilling til stokken var ferdig til sending og kortet vart belasta. Sendinga tok 3 veker, men her var det nesteb 2 veker som gjekk vekk i tollen fordi faktura ikkje låg i plastlomme på utsida av pakken.

 

Kva kosta gildet:

Stokk: USD 187,-

Decelrator kolbekappe installert: USD: 46,-

Uncle Mike reimbøylefester m/reimbøylar installert: USD 21,-

Frakt: USD 56,-

SUM: USD 310,- Trekt på kredittkort NOK 1 853,-

MVA NOK 452,-

Fortolling (avgift til Posten) NOK 199,-

TOTALT NOK 2 504,-

 

Verdt å vente på?

Fyrsteinntrykket er ja. Laminatet er kulare i fargane enn det som kjem fram på bileta på web-sida. Når det er ferdig pussa og olja kjem det til å bli knalltøft. Utvendig finish er rå frå fresen etter det eg kan sjå, det vert derfor nokre rundar med sandpapir.

 

"Microfiten" som i følgje Richards skal vera 99% tilpassa er ikkje dårleg, men ligg vel nærare 90%... Stokken vart bestilt med løpskanal for 3/4" "staight barrel". Dette var det næraste eg kom min løpsprofil. Dette er litt undermåls slik at det vart ein del arbeid med tilpassing av løpskanalen. Når løpskanalen var stor nok passa låskassen fint inn. Underbeslaget var litt trangt, men heller det enn for romslig.. Utfresinga for mekanisme og underbeslag var på rett stad i høve til ein annan slik at stokkskruene passa 100%. Utfresinga var og rett i høve senter- og loddline på stokken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...