eppje Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 (edited) Har lenge vært på utkikk etter en Tysk jakt terrier, nå må jeg ha litt hjelp til å finne ett kull, er det noen som vet om noen her til lands? Hvis ikke må jeg nok gå for andrevalget, parson russel elr jack russel.... Har veid de forskjellige rasene opp mot hverandre og kommet frem til at det er tjt jeg vil ha,,, Er det noen som vet om noen som har kull på gang så vær så snill å gi lyd fra dere Edited September 29, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 a) Endre tittel er du snill... fonetsik er den til og med teit... b) SHadob her på forumet kan vist en del om den rasen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eppje Posted September 29, 2009 Author Share Posted September 29, 2009 Hehe,, sant nok, Hastverk er lastverk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGS Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 har akurat hentet meg eb tjt i danmark, kenell klitgaard, di har snart et nytt kull så vit jeg veit men du må til danmark men det er en veldig bra kennel og trivlige oppdretere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Jørgen Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 www.hundeberget.net Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eppje Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Noen flere forslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
300kongen Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=61&t=87906 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadob Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 "b) SHadob her på forumet kan vist en del om den rasen" Nei - det er min første tjt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 (edited) Hvorfor Nojs? Edited October 23, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eppje Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Hvorfor stresse seg så opp at man kjøper en annen hunderase enn den man skal ha? Du skal leve sammen med bikkja de neste 10-15 åra, hva betyr noen måneder til eller fra? Joda enig med deg der,men har ikke fått tak på noen som har planlagt kull engang,, ser ut som om jeg må belage meg på å hente utenlands.. Hadde vert fint å fått hunden i nærmeste fremtid, slik at jeg kunne begynt å bruke den så smått til jakta neste høst da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 (edited) Hvorfor Nojs? Edited October 23, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skru-det-ihjel Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Tar meg selv i å gå rundt med en tjt i tankene selv for tiden. Har sett litt på de svenske sidene,- men hva er egentlig en fornuftig pris på valp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadob Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Fornuftig pris kan vel være vanskelig å si, men et sted mellom 7 og 10 lapper er vel prisen en hvalp går for. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
202 outback Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Du kan prøve her http://www.jakt.nl/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts