Fozzy357 Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Det var et flott stevne på Oppegård sist helg. Men det var artig å se at skytterene måtte lappe selv, mens funksjonærene plukka tom hylser! Det er for dumt, på et stevne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 vet du hva, jeg synes faktisk ikke det var et flott stevne. stevnene på Kurud var fine før de flyttet inn på banen, men nå klarer de ikke organisere det skikkelig. jeg vet ikke om det er mulig å få det til bedre inne på en bane på denne måten, men å måtte vente halve dagen for å såvidt få skutt en runde er ikke fint. det er to år siden jeg var der forrige gang, og da tok det også lang tid, så lang tid at jeg ikke har vært der igjen før nå. og nå tok alt enda lenger tid enn forrige gang. antagelig siste gang jeg reiser dit for å skyte felt, om de ikke gjør noe med organiseringen av skytingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fozzy357 Posted September 29, 2009 Author Share Posted September 29, 2009 Når jeg mente "flott" så tenkte jeg mest på mange kjente og gode vaffler.... Er litt enig med deg. Det var umulig å skyte 3 våpen, selv om en kom kl:1000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LabRat Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Det er no eit luksusproblem likevel. Her i mitt distrikt er det sjeldan at ein rekk noko meir enn 1 runde på approberte stevner. Folk orker ikkje, vil heim og uff, skal du skyte enda ein runde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Vil ikke kalle det et luksus problem, men et reelt problem. Det labrat beskriver er jo et problem i hans omgangskrets? Og kanskje folk nettopp hadde giddi å skutt mer om det hadde vært bedre organisert? Her vil jeg trekke frem stevne på Myhrespiten for noen helger siden som jeg syns var meget bra. Fikk gått tre runder og var tidlig hjemme, samt tid til mye hyggelig slarving. Jeg vil minimum vite at jeg kan gå to rundrer om det skal være verdt bryet å dra på et felt stevne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LabRat Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Enig med deg Hassel. Når ein da i tillegg kanskje ofrer noko tid for å sette opp og ta ned materiell ønsker eg i alle fall å gå to runder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
625 Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Etter regelverket skal man gis anledning til å skyte alle klasser dersom man møter til stevnestart. Dersom arrangøren ønsker å dra hjem tidlig, må han enten arrangere effektivt, eller begrense klassene.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJH Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Var også på dette stevnet på Oppegård. Disse kan ikke arragere feltstevner! Jeg gikk en runde. Etter dette regnet jeg ut at jeg måtte vente i 2,5 timer før jeg kunne gå runde nr.2, så jeg reiste hjem. Feilen er at de ikke evner å organisere påmeldingen. Man fikk kun melde seg på en runde om gangen. Men mange meldte seg på igjen ny runde etter å ha ventet i 10-15 minutter, da de visste at arragøren ikke hadde kontroll på dette.Vi som melde oss på igjen etter å ha gått en runde kom da langt bak i køen. Hvis klubben vil,kan jeg henvise dem til folk som kan dette med å organisere påmeldinger i feltstevner-bare send meg en PM. B-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
war45 Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Var på dette stevnet selv. Og er nok siste gangen også. Men var på stevne nå i helgen i Sverige ved Trollhettan det var folk som kunne organisere felt. Og for og ikke snakke om den fine skogs løypen de hadde. Mener mann kunne lett hatt en NM på den runden. Var gradert utrolig flott. + De hadde så mange folk at det satte en mann pr avtrekkskontroll. En til fin en til grov osv. Da snakker vi om at medlemmene støtter opp på feltstevnene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts