Jump to content

Litt artig!


Fozzy357

Recommended Posts

vet du hva, jeg synes faktisk ikke det var et flott stevne.

 

stevnene på Kurud var fine før de flyttet inn på banen, men nå klarer de ikke organisere det skikkelig. jeg vet ikke om det er mulig å få det til bedre inne på en bane på denne måten, men å måtte vente halve dagen for å såvidt få skutt en runde er ikke fint. det er to år siden jeg var der forrige gang, og da tok det også lang tid, så lang tid at jeg ikke har vært der igjen før nå. og nå tok alt enda lenger tid enn forrige gang. antagelig siste gang jeg reiser dit for å skyte felt, om de ikke gjør noe med organiseringen av skytingen.

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke kalle det et luksus problem, men et reelt problem.

Det labrat beskriver er jo et problem i hans omgangskrets? Og kanskje folk nettopp hadde giddi å skutt mer om det hadde vært bedre organisert?

 

Her vil jeg trekke frem stevne på Myhrespiten for noen helger siden som jeg syns var meget bra. Fikk gått tre runder og var tidlig hjemme, samt tid til mye hyggelig slarving.

 

Jeg vil minimum vite at jeg kan gå to rundrer om det skal være verdt bryet å dra på et felt stevne.

Link to comment
Share on other sites

Var også på dette stevnet på Oppegård. Disse kan ikke arragere feltstevner! Jeg gikk en runde. Etter dette regnet jeg ut at jeg måtte vente i 2,5 timer før jeg kunne gå runde nr.2, så jeg reiste hjem. Feilen er at de ikke evner å organisere påmeldingen. Man fikk kun melde seg på en runde om gangen. Men mange meldte seg på igjen ny runde etter å ha ventet i 10-15 minutter, da de visste at arragøren ikke hadde kontroll på dette.Vi som melde oss på igjen etter å ha gått en runde kom da langt bak i køen. Hvis klubben vil,kan jeg henvise dem til folk som kan dette med å organisere påmeldinger i feltstevner-bare send meg en PM.

B-(

Link to comment
Share on other sites

Var på dette stevnet selv. Og er nok siste gangen også. Men var på stevne nå i helgen i Sverige ved Trollhettan det var folk som kunne organisere felt. Og for og ikke snakke om den fine skogs løypen de hadde. Mener mann kunne lett hatt en NM på den runden. Var gradert utrolig flott. + De hadde så mange folk at det satte en mann pr avtrekkskontroll. En til fin en til grov osv. Da snakker vi om at medlemmene støtter opp på feltstevnene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...