Jump to content

Hei, selger kniver til ein god pris


torolav

Recommended Posts

Hei

 

eg og noken i klassen skal starte ELEVBEDRIFT :wink: og vi skal lage eit produkt og det produkte er KNIVER.

 

Vi lager alle slaks kniver og du kan bestemme kordan form og utsene den skal ha ;-) (og merke på kniv blade. ;-) )

 

ta kon takt med meg på PM vist du er intresert så tar vi det nærmare der ;-)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Vanligvis skal kjøp og salg postes i "Handelskammeret" - men etter som det dreier seg om en elevbedrift, får denne tråden foreløpig stå i knivforumet - under tvil!

 

Du er litt uklar på produktet - men siden du sier "merke på knivblada", forstår jeg det slik at dere bruker ferdige knivblad? Og at dere lager skaft og slirer, etter kundens spesifikasjoner?

 

Jeg går ut fra at noen av dere (eller lærerne/veilederne) har laget skaft og slirer før - kan dere legge ut bilder som "vareprøve"? (Jeg er blant de potensielle kundene!)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Du er litt uklar på produktet - men siden du sier "merke på knivblada", forstår jeg det slik at dere bruker ferdige knivblad? Og at dere lager skaft og slirer, etter kundens spesifikasjoner?

Jeg går ut fra at noen av dere (eller lærerne/veilederne) har laget skaft og slirer før - kan dere legge ut bilder som "vareprøve"? (Jeg er blant de potensielle kundene!)

"Kammerfolk" er en meget kresen kundemasse - så dere må oppfylle kravene om mer informasjon før dere kan vente særlig mange bestillinger.

 

Informasjon om knivbladene, "standardvare" fra Brusletto eller Helle, eller sjølsmidde? I tilfelle, hvilke stålsorter er brukt?

Bilder av kniver og slirer (skikkelige nærbilder!)

Prisantydninger!

 

Hvis produktet faller i smak, blir det nok omsetning - jeg skal ha minst en!

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Internette til "torolav" er ikkje heilt i orden, so eg kan legge ut bilder når eg får dei av han!

Kniven på det første bilde er desverre SOLGT (300-400kr trur eg), men dei skal lage fler!

Prøvde å holde på kniven (den på bildet) og synest den var god å holde i. På skolen er det ein lærar som hjelper dei, han har i hvert fall peiling på kva han driver med! Dei kan også å lage knivar sjøl, for det har dei gjort mange gongar!

 

119y07n.jpgSolgt

 

Denne kniven er ikkje heilt ferdig, den er ikkje solgt!

 

2z3xaw1.jpgTil Salgs PS: Det er teip på knivbladet for å unngå skade! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vi lager kniver men kun i rustfritt stål :wink: visst ikkje kunden vil ha nokke anna.

Prisen ligger på ein 399-699 + porto.

 

Navna på kniv blada vi bruker er: Helle, Brusletto og Frost

 

Fritidsknivblad lengde 120 mm

Varg lengde 80 mm

Safari lengde 122 mm

Jegermester lengde 144 mm

Ola-kniv lengde 58 mm

Harding lengde 100 mm

Speider lengde 90 mm

Hellefisk lengde 125 mm

Fiskekniven lengde 150 mm

Jaktkniv veit ikkje :(

Flåkniv lengde 95 mm

Veidemann lengde 95 mm (buk oppnar)

 

Brusletto blad

 

Jerven lengde 88 mm

Falken lengde 87 mm

Kristen lengde 52 mm

Hunter lengde 136 mm

Sølvgutten lengde 75 mm

Nansen lengde 95 mm

Haugtussa lengde 65 mm

Kyst lengde 90 mm

 

Vi kan levere grafitt blad (vi har 1 modell).

 

Vi kan lage kjøkken kniver, men i treskaft.

 

Du kan godt tegne ein tegning av kossen du vil ha kniven og ta bilde og sende det til meg på PM,

då er det lettare får oss å lage den etter dine ønsker. :wink:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...