Jump to content

Hva slags hylster??


6-speed

Recommended Posts

Nå skjønner jeg ikke'no, men det er ikke første gang. :D

Passer ikke Ghost på grunn av for stor underlugg? Men... underluggen er jo ikke i nærheten av hylsteret, det holder jo våpenet i avtrekkerbøylen???

At et Safariland 002, som Winge også selger, ikke passer kan jeg til nød gå med på ikke er brett nok til et tykt løp. Men det er dypt nok til temmelig mye underlugg. Hvis ikke er det bare å ta av den plastikkbøylen kalt frontsiktebeskytter, våpenet holdes runt tønna uansett.

Du har sett min revolver, den har mer løp og underlugg enn noe som kommer direkte fra S&W. Den sitter til vanlig i et Safariland 002. En rask sveip med varmepistolen også var det plass til en drøy tomme tjukt løp.

 

Du kan høre med blackops92 ang. CR-Speed hylster.

 

Sickinger's front-break revolver hylster skulle det aller meste også passe i.

Link to comment
Share on other sites

På Bildet av Riwal hylsteret så det ut for at munningsknotten var justert helt ut, og da er det ikke mye plass igjen. Men jeg har sett flere som setter revolvere med 5" bull barrel rett i Riwal hylsteret til en 6" Pardini. Det er mye rart som går.

 

Er det en "Tysk" Competitor du har? Den med synlige runde lodd i fronten? Det har nemmelig vært en haug med Competitor utgaver bygget for div. større distributører rundt om kring.

 

Sickinger Speed Machine har en enklere munningstøtte, den gir mer plass og god justerings mulighet.

 

SpeedMachine_guert_gross.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...