6-speed Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Jeg har kjøpt meg en brukt S&W 686 Competitor, og finner ikke noe hylster som passer til den tykke underlug'en. Trodde det fra Ghost ville passe, men det gjør det visst ikke ifølge Rino hos Winge. Noen som har løst problemet der ute??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PPC-skytter'n Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Nå skjønner jeg ikke'no, men det er ikke første gang. Passer ikke Ghost på grunn av for stor underlugg? Men... underluggen er jo ikke i nærheten av hylsteret, det holder jo våpenet i avtrekkerbøylen??? At et Safariland 002, som Winge også selger, ikke passer kan jeg til nød gå med på ikke er brett nok til et tykt løp. Men det er dypt nok til temmelig mye underlugg. Hvis ikke er det bare å ta av den plastikkbøylen kalt frontsiktebeskytter, våpenet holdes runt tønna uansett. Du har sett min revolver, den har mer løp og underlugg enn noe som kommer direkte fra S&W. Den sitter til vanlig i et Safariland 002. En rask sveip med varmepistolen også var det plass til en drøy tomme tjukt løp. Du kan høre med blackops92 ang. CR-Speed hylster. Sickinger's front-break revolver hylster skulle det aller meste også passe i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6-speed Posted September 24, 2009 Author Share Posted September 24, 2009 Jeg har selv lurt litt på det med Ghost hylsteret. På et bilde jeg så satt det en vanlig 686, og det var et hav av plass under løpet så det ut til. Skal sjekke med Børselars og se på utgaven til Riwal. http://www.riwal.de/start.htm?imprint.htm Se på revolverhylster mod 15.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patronola Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Hei jeg kjøpte en S&W 629 Competitor hos Winge, Rino tilpasset et Safariland 002 hylster til den. http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=178 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PPC-skytter'n Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 På Bildet av Riwal hylsteret så det ut for at munningsknotten var justert helt ut, og da er det ikke mye plass igjen. Men jeg har sett flere som setter revolvere med 5" bull barrel rett i Riwal hylsteret til en 6" Pardini. Det er mye rart som går. Er det en "Tysk" Competitor du har? Den med synlige runde lodd i fronten? Det har nemmelig vært en haug med Competitor utgaver bygget for div. større distributører rundt om kring. Sickinger Speed Machine har en enklere munningstøtte, den gir mer plass og god justerings mulighet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vickers Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Det finnes også et Safariland 002 hylster som er tilpasset 1" "bull barrel". Jeg har nettopp kjøpt et slikt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Har prøvd og leita på nettet hos norske forhandlere, men finner ikke noen som har revolver hylster inne. Er det virkeligt ikke et hylster og oppdrive til min S&W 625? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ammoT Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Om jeg ikke mikser bokstavene nå, så er det vel N-ramme på en S&W 625, var noen nedover hos Midway Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 (edited) Takker for tipset ammoT! Men hylsteret var tiltengt praktisk, beklager at eg ikke spesifiserte dette. Såg ingen som såg ut som de kunne være beregna til det. Edited June 5, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackops92 Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 Jeg har CR hylster for revolver på lager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 Tusen takk blackops92! Hylster bestillt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackops92 Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 Tusen takk blackops92!Hylster bestillt Mottatt, går i posten på mandag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts