Warbee911 Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 BRNO CZ ZMK 452 2E Std .22LR Er dette en sallong som er noe å ha? noen erfaringer?. Har sendt inn søknad på den, griet nok kikkertsikte og lydemper som jeg ikkje har peiling på kossen type er... Dette er et impulskjøp og skal bare brukes til blink og kråker;) Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbdg Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Bare 791 treff ved å søke på cz 452 search.php?st=0&sk=t&sd=d&keywords=cz+452&start=780 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HighPower Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Hvis du hadde kjørt en spørreundersøkelse blant kammerets medlemmer om hvilke salongrifler de har, så regner jeg med at BRNO 2 variantene og Ruger 10/22 ville utgjøre noe rundt 95%, BRNOene sannsynligvis over 50%. Min personlige oppfatning: Du finner kanskje bedre salongrifler, men ikke uten at du MINST dobler prisen. Lykke til med en super salongrifle !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M67 Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 ikke uten at du MINST dobler prisen. Dette er tull. Om du bruker listepriser er ikke Anschutz 64 serien dobbelt så dyre (som halvfabrikata, ut av boksen Brno/CZ), om du sammenligner en "ferdig" Brn/CZ vil du se at den Annyen kanskje ikke engang er 50% dyrere... K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salongduden Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Har en gammel Brno 2 fra 71 og den går som en klokke fremdeles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HighPower Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Kan si det samme om min, og den er fra 1957. Og til M67: Påstanden min er ikke tull. Den er min personlige oppfatning, som det står i klartekst. Du er selvfølgelig berettiget til å være uenig. Hvis du mener Anschütz 64 er bedre enn BRNO 2, så for all del, kjøp deg en. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cameron Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Du finner nok noen som er finere i finishen,bedre stål osv,men neppe så driftsikker som Brnoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil-A Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Jeg har en fra 1983, og den går som et skudd! Billig var den også. 1500,- Utrolig god presisjon, og et meget godt avtrekk (på min hvertfall). Jeg må jo også få si at jeg synes finishen på den er veldig fin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M67 Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 hvis du mener Anschütz 64 er bedre enn BRNO 2, så for all del, kjøp deg en Det har jeg gjort for lenge siden, blir mer fornøyd for hver "ordne det og det på Brno"-tråd jeg leser HAr selv hatt "gammel" Brno, de var finere før. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts